Ga naar inhoud

muisproblemen


Vraag.6

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik heb problemen met mijn muis. Als ik mijn computer (Desktop merk Acer) opstart verschijnt alles keurig, inclusief de cursor als pijltje op het beeldscherm. Na een minuut of drie, vier staat het pijltje stil en is er niets meer mee te doen cq aan te wijzen. Daarna verdwijnt het pijltje helemaal. Wat is hier aan de hand en wat kan ik er aan doen.

Ik heb al een andere muis geprobeerd maar dat is precies hetzelfde. Help!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor muis (merk, type, modelnummer) gebruik je?

Als de muis is aangesloten met een usb kabel, kan je het volgende proberen.

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de muis is aangesloten met een usb kabel, kan je het volgende proberen.

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Dan toch proberen om bovenstaande uit te voeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag vraag.6,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.