Ga naar inhoud

compactcamera Nikon L120


Michel Ludikhuyze

Aanbevolen berichten

Beste , sinds kort herkent mijn pc mijn camera niet meer en kan ik ook geen opnamen overdragen naar de pc . Ik besloot het programma van de camera te installeren maar via dit programma gebeurd er ook niks . Vroeger ging dit als vanzelf !?

Heeft er iemand enig idee ?

Nota : op de pc(vista) van mijn vrouw werkt alles als normaal .

groeten

aangepast door Michel Ludikhuyze
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie , ik werkte tot voor kort via de comp. van mijn vrouw met vista besturing . Maar ik wou terug op mijn pc (met Windxp) . Maar de pc herkende de camera een paar dagen en kon ik ook opnamen opladen , maar nu plots niet meer , ook niet met het Nikon programma . Maar ik ga eerst de door U toegevoegde info eens lezen en eventueel een andere poort proberen , nu gebruik ik de "makkelijke" voorzijde , :)

Trouwens : ook het icoontje voor verwijderen van hardware is weer verdwenen .

aangepast door Michel Ludikhuyze
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook probeerde met de info (usb-problemen) het werkte niet . Ik gebruikte de 2 poortjes vooraan de pc-kast maar toen ik het kabeltje achteraan aansloot werkte alles als normaal . Ik wist niet dat ik nog plaats had daar ...:hmmmm:

Alleen weet ik nog steeds niet hoe hardware veilig te verwijderen daar het icoontje in de werkbalk ontbreekt.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ michiel54,

Alleen weet ik nog steeds niet hoe hardware veilig te verwijderen daar het icoontje in de werkbalk ontbreekt.;-)

Neem onderstaande link even door, wellicht biedt het je een oplossing:

Safely Remove Hardware: where did the icon go? How do I safely remove hardware without it?

Maak eerst een backup van het register & een systeemherstelpunt !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ michiel54,

maar toen ik het kabeltje achteraan aansloot werkte alles als normaal.
Hey , bedankt , dit werkt evengoed zo'n snelkoppeling op m'n bureaublad !!:-)

Ik neem aan dat de problemen zijn opgelost xD

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.