Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het is geen sinecure iets branden.Maar waarom zijn die brandprogramma's zo lomp?

Ik heb van die cd 's zonder sticker.1 op 2 kansen zit die juist in de lade.En dan stoffige,bekraste of beschadigde cd's.

En maar moeite doen om iets te branden.Heeft dat ding geen verstand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan moeilijk het brandprogramma verantwoordelijk stellen voor een foutief geplaatste CD, niet ?

Probeer het eens met Ashampoo Burning Studio 2013, het programma is hier 100% gratis en legaal te downloaden...wees alert bij je contact met Ashampoo, zo voorkom je nadien een hoop reclame in je mailbox...of, maak gebruik van een tijdelijk e-mailadres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn stick staat op alleen lezen.Ik had die eens geplaatst in een Xubuntu PC.

De usb-stick werd niet gezien bij de Xubuntu-pc ook daarna niet meer in de W7 laptop.Ik had de stick verwijderd bij een laptop die af stond(mag dat..).

Al goed stond de instelling niet juist'elke keer vragen wat te doen'.Nu ziet de verkenner de stick wel met de inhoud.

Daarom brand ik het nu op cd.Nero vertrouw ik het meest.

Ashampoo gaf nog na 4 mnd nog reklame.Hij wroet zich door 'ongewenst' en kwam weer bij de gewone mail terecht.

In het vroegere leven van deze laptop,Vista en netwerk kwam ik Nero tegen.Of ik die in gang krijg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de stick verwijderd bij een laptop die af stond(mag dat..).

Wanneer de laptop volledig is afgesloten kan dit geen kwaad.

Hou er rekening mee dat de levensduur van zelfgebrande schijfjes ook beperkt is op maximum zo'n 5-tal jaar.

Ashampoo gaf nog na 4 mnd nog reklame.Hij wroet zich door 'ongewenst' en kwam weer bij de gewone mail terecht.

Vandaar mijn suggestie om een wegwerp e-mailadres te gebruiken...het is echter wel een prachtig en betrouwbaar programma.

In het vroegere leven van deze laptop,Vista en netwerk kwam ik Nero tegen.Of ik die in gang krijg?

Welke wijzigingen gebeurden er nav de wissel tussen het vorige leven en het huidige leven ?...een herinstallatie van Windows (Vista -> W7) ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

In de tijd van deze Dell D830 was er nog geen W7.Ik blijf zoveel mogelijk af van mijn laptop.Ik heb toen een W7 willen kopen,alleen W8 was te koop.Mijn maat (it) gebruikt de Vista drivers denk ik.SP 1 zit er ook op.Wat niet stuk blijf ik vanaf.

Toch voel ik mij beter en veiliger bij Xubuntu.

De vorige een Asus Phentium 4 zijn HD is stuk.Je kent dat,wel willen maar niks kunnen.Wat hardhandig op en neer op tafel en.....

Ik heb zopas een Wondershare Video Editor gekocht.Iets dat werkt!

Een brander ? Misschien toch maar een externe HD kopen(levensduur).Via de lessen informatica heb ik nu wat orde in mijn mappen.De warboel moet er een beetje uit.:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.