Ga naar inhoud

pc loopt vast bij sluiten vensters


Pip

Aanbevolen berichten

Je had het overlaatst over een fout in vista waarvan microsoft reeds op de hoogte was, kan ik daar nog iets aan doen? Of is dat niet het probleem voor mijn pc?
Daar kan jij niets aan doen want het is microsoft die daarvoor een nieuwe update moet maken.

Ik denk echter niet dat dit iets met je probleem te maken heeft.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Kan je nog eens proberen om het speccy logje te maken?

Na de update van de videodrivers lukt het misschien wel.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Speccy werkt nog steeds niet, ik krijg nog dezelfde foutmelding.
Heb je speccy uitgevoerd in normale of in veilige modus?

Speccy kan je niet uitvoeren in veilige modus omdat daar niet alle windows services geladen worden die speccy nodig heeft om correct te werken.

Lukt het ook in normale modus niet om speccy uit te voeren?

Wat betreft de netwerkadapters met de gele driehoek; die mag je met rechts aanklikken en dan kiezen voor installatie ongedaan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-43599-1417705440,7609_thumb.jpg

Dus... het vervolg van het verhaal.

Speccy was inderdaad uitgevoerd in veilige modus omdat dit steeds vastloopt in normale. In bijlage een foto van speccy nadat hij vastloopt. Enkel de bovenste 4 items geraken geanalyseerd.

Ik heb de 3 netwerkadapters van het gele driehoekje verwijdert. Er is er nog een vierde met een gelijkaardige naam maar zonder driehoek, deze staat ook uitgeschakelt. Mag die ook weg?

Wat kan ik nog proberen?

aangepast door Pip
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

post-43599-1417705520,3726_thumb.jpg

Hallo allemaal,

lang geleden dat ik nog tijd heb kunnen maken voor mijn PC.

Het probleem lijkt eindelijk opgelost. Ik heb de grafische kaart vervangen door een oudere kaart die ik bij een familielid geleend heb en nu werkt alles wel. Ik heb ook speccy eindelijk alles volledig kunnen laten analyseren (link http://speccy.piriform.com/results/XyTgGspMTJ3RIv77SOEUZ5B ).

Nu had ik nog 2 vragen: Wat mag ik allemaal terug verwijderen en hoe dan? En hoe kan ik nu mijn PC nog terug sneller maken, zijn hier programma's voor?

Ik voor nog een screenshot toe van mijn bureaublad ivm welke programma's er nu allemaal weg mogen. (zo hebben jullie hier mss een beter zicht op.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De programma's die we hier voordien gebruikt hebben voor de malware controle en opruiming mogen allemaal weg want die zijn ondertussen niet meer up-to-date.

Met onderstaande tool kan je ze allemaal in 1 keer verwijderen.

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Als er verder nog programma's zijn waarvan je denkt dat ze weg mogen of kunnen, doe dan het volgende.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.zip naar het bureaublad.

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Running processes
  • Recently Created
  • Startup Information
  • Installed Programs
  • HijackThis Log
  • Empty Temp Folders
  • Auto Clean
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.