Ga naar inhoud

Traag opstarten van mijn PC.


Aanbevolen berichten

Zoek.exe Version 4.0.0.2 Updated 26-May-2013

Tool run by Moens Roland on ma 27/05/2013 at 17:39:56,32.

Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 Service Pack 3 x86

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

==== Deleting Services ======================

==== Deleting Files \ Folders ======================

"C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\AVG PC TuneUp" not found

==== EOF on ma 27/05/2013 at 17:41:14,00 ======================

Ik vermoed dat u mijn vorig resultaat niey hebt ontvangen, vandaar nog eens een nieuwe poging,

hopelijk lukt dit nu.

Groetjes.

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Het opstarten is merkelijk verbeterd, doch wanneer ik vanuit een e-mail, Windows Internet Explorer" moet openen, duurt het nog een tijdje, maar ja, we gaan daar mee moeten verder leven denk ik !! :argh:

Alvast bedankt voor de door u ondernomen stappen.

Groetjes.

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou nog eens kunnen proberen om een andere browser (Firefox, Chrome, Opera, o.i.d.) te downloaden en installeren. En dan eens kijken of je daarmee dezelfde problemen hebt als met Internet Explorer. Zo kom je mogelijk te weten of het een algemeen probleem is of enkel een probleem bij I.E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape,

Gezien ik een ECHTE leek ben, vraag ik me af of ik geen kwaad berokken aan mijn andere bestanden met het downloaden van Firefox, Chrome of dergelijke.

Moet ik dan I.E. eerst verwijderen, of zo niet, hoe selecteer een ander ineternet ??

Welk internet raad u me eventueel aan ?

Ik heb altijd schrik iets verkeerd te doen, waar zaken onherroepelijk verdwijnen !!

Graag een seintje.

Groetjes.

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag gerust meerdere browsers op je systeem installeren en naast elkaar gebruiken.

Er hoeft dus ook geen browser verwijderd te worden als je een andere wil gebruiken, in jouw geval IE.

Als je een andere browser hebt geïnstalleerd hoef je maar op het icoon ervan te klikken om de browser op te starten net zoals bij IE.

Downloadlinks: Google chrome, Firefox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.