Ga naar inhoud

gezocht: een programma dat AL de online video's kan downloaden


janus1609

Aanbevolen berichten

en ik bedoel AL.

op de website van realplayer zegt men dat dit programma alle video's kan downloaden. Zolang al le videos op youtube zijn klopt dit, maar ik bedoel AL: ik open een webiste, klik een filmpje aan een wil dit dan opnemen (bedoeld is voor opname documentaires BBC/ZDF/ARTE etc etc . Ik heb net een programma geïnstalleerd (hide my ass) om heruitzendingen te kunnen bekijken op BBC/ZDF/ ARD maar nu wil ik die opnemen. Wie helpt? gebruiksvriendelijk primeert op al of niet gratis

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien het gaat om opnames van heruitzendingen van reeds vertoonde TV programma's (die je dan al kon opgenomen hebben via één of ander opnametoestel) denk ik dat ik geen kwaad berokken door Mirillis Action! aan te bevelen. Je kan een free trial installeren om de werking ervan te testen. Het gaat hier wel om real-time opname.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een programma geïnstalleerd (hide my ass) om heruitzendingen te kunnen bekijken op BBC/ZDF/ ARD maar nu wil ik die opnemen.

Met Hide My Ass switch je je IP om toegang te krijgen tot materiaal waar je als buitenlander (op basis van je IP-adres) geen toegangsrecht toe hebt...een illegale omzeiling dus !

Gezien het gaat om opnames van heruitzendingen van reeds vertoonde TV programma's

Het feit dat "iets" al eerder is uitgezonden op TV neemt niet weg dat het niet meer auteursrechtelijk kan beschermd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Asus:

De auteursrechtelijke bescherming staat niet ter discussie.

Wat ik bedoelde:

- het programma kwam op TV en je had de kans om te kijken of het op te nemen met het oog om het later te bekijken.

- je deed het niet.

- via de website van de zender kan je het programma terug vrij bekijken.

- je kan het niet dadelijk bekijken en wil het opnemen om het later te bekijken.

Zonder een polemiek te willen opstarten dacht ik dat daar niets mis aan is?

Over de verdere acties van poster janus1609 spreek ik mij niet uit.

Toedeloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier loopt het fout:

Met Hide My Ass switch je je IP om toegang te krijgen tot materiaal waar je als buitenlander (op basis van je IP-adres) geen toegangsrecht toe hebt...een illegale omzeiling dus !

De rest is het gevolg van een eerdere illegale actie.

Zonder een polemiek te willen opstarten is het duidelijk niet de bedoeling dat ik in jouw huis binnen kan met een loper terwijl jij bewust een bepaald slot hebt gemonteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste janus1609,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Downloaden van video's is een schending van de wetgeving op het copyright alsook het gebruik van IP-omzeilende tools. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.