Ga naar inhoud

ondertitels streaming BBC /ARTE/ZDF/andere


janus1609

Aanbevolen berichten

Als ik bovenstaande vraag combineer met deze recente vraag, dan krijg ik de indruk dat je ondertitels wil gaan toevoegen aan dat eerder gedownloade materiaal...of zie ik dat verkeerd ?... :hmmmm:

Op 6 mei opende je hier een ander topic, waar er ondertussen 10 reacties werden gepost én waar er om verdere toelichting werd gevraagd...er kwam helaas nog geen enkele reactie van jou en uit respect voor alle tipgevers lijkt een reactie me dan ook het absolute minimum te zijn...:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herhaal mijn vraag: je kan bv op website van arte maar ook op andere sites legaal heruitzendingen bekijken . Mijn vraag is bestaat er een mogelijkheid (een verandering van instelling bv) waardoor je die videos kan zien met ondertiteling?

ook op youtube kan je heruitzendingen van bbc bekijken . Ook hier de vraag: kan je die zien met ondertiteling?

Vermits mijn ander topic afgesloten is, kan ik hier reageren. Het is niet mijn bedoeling illegaal te werk te gaan ik begrijp dat de beheerders van pc forum dat dan ook in het oog houden. Ik wist niet dat jullie er zo zwaar aan tilden. Want als ik illegaal bezig ben , dan net zoveel als mensen boeken kopieren lijkt me. Of vergis ik mij?

Bon, ik heb een fout begaan. Gelieve de discussie nu enkel op mijn technische vraag te richten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.