Ga naar inhoud

tijdslot


Aanbevolen berichten

Bestaat er een mogelijkheid om een tijdslot op internet (niet de computer ) te zetten. Liefst eentje als volgt:

je kan bv 2 u /dag surfen in het weekend en 30 minuten tijdens de weekdagen. En liefst eentje waar je de nog te surfen tijd kan zien.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp wil je dus internet hebben op bepaalde tijden.

Is het dan niet makkelijker om een elektrischitijdtimer bij een doehetzelf zaak te halen en die tussen je voeding van je modem?wifi en het stopcontact te zetten?

Met de tijdinstellingen kan je dan alle kanten op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Asus antwoordt op TS janus1609.

Ik ben het overigens met Asus eens dat een goed gesprek met je zoon/dochter over overmatig internetgebruik beter is dan een instelling of een progje dat dit internetgebruik limiteert. Idem wat betreft het zogenoemde ' parental control'.

Een goede verstandhouding en een goed gesprek tussen ouder - kind heeft meer effect en is beter voor de verstandhouding dan het (stiekem) installeren van een progje dat uiteindelijk toch wel omzeilt kan worden.

aangepast door Chato
typos
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chato

In dat geval zal het m.i wel beter werken.

Eern elektrischitijdtimer Of schakelklok zullen de kids wel zelf kunnen bedienen.

Ik had eerlijk gezegd uit je topic niet zo kunnen opmaken dat het over de kinderen des huizes gaat.

Vandaar dat ik het een beetje vreemde vraag vond, maar als je een oplossing vindt voor andermans probleem dan wil je toch graag helpen nietwaar?

@ Asus, excuses voor mijn enigszins vreemde reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

No problem cloud, je reactie was zeker niet misplaatst...:top:

Anderzijds zijn we hier met zijn allen al eventjes actief en uit ervaring weet je dan dat vragen omtrent beperkingen (en het omzeilen ervan) meestal rechtstreeks te maken hebben met de relatie ouders / kinderen vandaar mijn advies voor een verhelderende babbel... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.