Ga naar inhoud

AllinOne PC


ceesie

Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik heb een Acer Aspire Z5610, die valt kompleet uit als ik met m'n muis scroll of een tabblad aan of uit klik. Dit al gelijk na opstarten.

Ik heb "Speccy" erop losgelaten en die zegt het volgende: (al binnen 10 min. nadat ik heb opgestart)

Processor: 70 grC

Moederbord: 60 grC

Harde S.: 33 grC

Dit is denk ik niet normaal, Wat kan ik hieraan doen.(ik heb al de ventilatie openingen schoongemaakt!)

Dankje voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ceesie,

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebeurt spontaan, bv. 1 website openen en dan met de muis naar boven om hen uit te klikken en plop helemaal uit de pc

- - - Updated - - -

ik heb alle ventilatieroosters schoon gezogen , heb geprobeert de pc open te maken, maar dat lukt me niet goed het is een "all in one" , heb er wel wat kappen afgehaald, maar echt in het binnenwerk komen lukt me niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst bedankt voor het filmpje, daardoor kon ik m'n pc eenvoudig openmaken. heb 'm helemaal schoon gemaakt en weer in elkaar gezet. Pc aan gezet en na 5 min. speccy gestart, temperaturen waren nu: Processor was 70 nu 52

moederbord ,, 60 ,, 40

harde schijf ,, 33 ,, 28

Helemaal blij, echter bij het aanklikken van IE 2e tabblad plop weer helemaal uit de pc

dit paar keer heraald, er was dus niets veranderd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt voor de tip Asus, net geprobeerd in de veilige modus, toen kon ik wel 5 tabbladen openen, zonder dat de pc uitviel. Omdat het echter zo'n raar beeld is (alles veel groter) weer normaal opgestart, en ja hoor bij het 2e tabblad klikplop pc weer helemaal uit.

groet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.