Ga naar inhoud

krijg telkens dezelfde foutmelding op mijn scherm bij het laden van deze pagina


beun_co

Aanbevolen berichten

Hallo, als ik deze link open > Maschine : Maschine Expansions : Pulswerk | Products en dan naar demo tracks ga komt er op mijn scherm > chapter title en eens ik op play druk krijg ik het volgende op mijn scherm > zie bijlage.post-21409-1417705427,3045_thumb.jpg is er iemand die mij kan helpen hoe ik dit kan oplossen, zodoende dat ik weel geluid kan krijgen op die site? Ik werk met windows xp pro en firefox.

mvg en merci voor alle tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zegt mij niets, maar ik vermoed dat het aan je player ligt.

Download eens VLC-player (freeware, even op googelen): dat is een prima player en ik vermoed dat het daarmee gaat lukken. (mogelijk heb je niet de nodige codecs in huis voor je huidige player)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter informatie:

Ik heb net op die link geklikt, via IE krijg ik géén fout melding, de demo wordt gewoon afgespeeld.

Via Firefox krijg ik dezelfde fout melding als beun_co.

Ik heb uit geprobeerd vanaf dezelfde computer.

Wellicht ligt het aan het ontbreken van de plug-ins / add-ons bij Firefox :dontknow:

De Firefox is hier 'kaal' geïnstalleerd.

Ik kwam deze link tegen, misschien is het iets :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik probeerde het ook eerst, maar ik werk ook met IDM (internet download manager) en vanaf ik op de link klik (ook in FF dus) krijg ik al de gelegenheid om het te downloaden van IDM - en geen foutmelding dus.

en door die IDM kan ik er niet 'gewoon' op klikken, want ik krijg telkens dadelijk de vraag om het te downen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi escape,

merci voor uw reactie maar ik ga het niet riskeren om dit programma te installeren op mijn pc anders heb ik zeker een virus of een trojan aan mijn benen ;-).

grtz

- - - Updated - - -

@ Passer, welke plugins bedoeld u?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.