Ga naar inhoud

Folders niet toegankelijk


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Hoe kan ik als eigenaar van mijn windows7 pc alle folders openen?

Momenteel zijn er een aantal folders zoals 'Mijn documenten' , 'Application Data' en nog andere, waar ik als reactie krijg telkens ik die wil openen 'Niet toegankelijk'.

Als ik dan ga zoeken achter hoe die folder openen met Administrator bevoegdheid dan vind ik echt geen weg om toch die folders te kunnen openen....

Hoe kan ik als eigenaar van deze PC zelf alle folders zonder uitzondering openen, er moet toch ergens een instelling zo kunnen geconfigureerd worden dat ikzelf alles kan bekijken, lezen, aanpassen, schrijven....

Hoe?

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jive1,

Ter informatie: de map C:\Document en Settings en andere die niet toegankelijk zijn bij Windows 7 is eigenlijk geen map [maar zgn een Junction]

Een Junction is een verwijzing naar een andere map, in dit geval de Gebruikersmap.

Wat bij Windows XP C:\Document en Settings is, is bij Windows 7 C:\Users.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Juist!

Maar in die map C:\Users kan ik de ondermap Local Settings niet openen, daar bekom ik ook als antwoord C:\Users\Eigenaar\Local Settings is niet toegankelijk.... Ook het Desktop niet, Favorites niet, en zo nog een reeks folders.. Allemaal niet toegankelijk.

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jive1,

Sorry . . . ik dacht dat je de mappen met een blauwe pijltje bedoelde

post-41531-1417705430,8832_thumb.jpg

Probeer het volgende: klik op die Map met de rechter muisknop >> Eigenschappen >> in het venster Eigenschappen van 'die map' >> klik op Administrators >> Bewerken

post-41531-1417705430,7673_thumb.jpg

post-41531-1417705430,8172_thumb.jpg

post-41531-1417705430,8627_thumb.jpg

Geef toestemming / toestaan.

Wellicht moet je daarna de pc herstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.