Ga naar inhoud

10.000 bestanden in 10.000 individuele mappen plaatsen.


China

Aanbevolen berichten

Hallo,

Is er een sneltoets of een bepaalde tool om 10.000 individuele bestanden

in 10.000 individuele mappen te plaatsen en dat de titel van bestand

automatisch overgaat in naar de titel van de map?

Of moet ik 10.000 keer dezelfde handeling doen:

- Bestandsnaam kopieren

- Plakken in map

Heb op Google gezocht maar niets gevonden. Ben bang dat ik geen

oplossing kan vinden, vandaar mijn vraag via de forum.

Groet, Wilfred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor jouw dat er iemand hiervoor iets weet, maar ik vrees er voor.

Lijkt me op zich ook wel raar dat je telkens maar 1 bestand in 1 map wil plaatsen.

En dat nog wel 10.000 keer?

Kan je dan niet beter gewoon de naam van het bestand aanpassen?

Over welk soort bestanden gaat het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

euh... 'k kan niet goed volgen.. je wil 10.000 (tienduizend !) bestanden in 10.000 (tienduizend !) mappen plaatsen en dan telkens die 10.000 bestanden een andere (aan de map aangepaste) naam geven? ...

('t zijn - op z'n Vlaams gezegd - mijn zaken niet :-) maar 'k vraag me toch af wat je aan het doen bent xD - nu ja, ieder zijn meug natuurlijk...)

Of is het eerder een fictief voorbeeld? want 10.000 is wel veel hé?

maar als het idd zò is, treed ik Clarkie bij en vrees ook ik dat het niet te doen is....

[stille bedenking] wat is ie toch allemaal aan het doen ? ? ? [\stille bedenking]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele familieleden reageerde ook al een beetje als bovenstaande reacties. hahaha

Kort omschreven:

In onze familie hebben een digitaal algemeen archief. Dit archief bestaat uit beroemde

foto's, muziek, films, cabaret, cursussen, games, historische filmpjes, clips etc. etc.... en boeken)

Om dit laatste gaat het: de boeken (epub) bestanden "moeten" volgens het archief

regelement in een mapje staan.

Had naast dit forum ook andere site geraadpleegd. Ook hier geen resultaat.

Jammer, wie weet heeft iemand nog een oplossing.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties Clarkie en Passer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is bijzaak, dit heeft direct met archiveren te maken.

Niets te maken met de computer en de technologie ervan.

Had graag de bestanden zo gelaten. Maar een archief

moet zo toegangelijk mogelijk zijn voor iedereen. Er zijn

in de loop der jaren internationale regels ontstaan.

Zeker met de opkomst van digitalisatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's dan wel een hoop ruimte dat je archief gaat innemen als je zo'n boel bestanden 10.000 x dubbel wil staan hebben...

Kan je het niet oplossen met linken vanuit ieders archief naar een centrale map of zo? Al zou ik niet weten hoe je 't moet doen, maar dit brengt me bij de vraag: met welk programma werk je?

Mogelijk is het nu te laat (*) maar ik denk bv aan iets als een dbase als Access en van daaruit linken aanleggen naar alle bestanden (die je dan maar in één map moet staan hebben).

Trouwens: staan al die bestanden op een server of zitten die in de cloud of wat?

(*) gezien je al zo'n uitgebreide bib hebt - want dan moet je de hele zaak eens gaan overdoen

('k zit hier maar wat hardop na te denken hé)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.