Ga naar inhoud

Opstartproblemen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

post-647-1417705462,3716_thumb.jpgNog rare kuren al lange tekst getypt en klik onderaan op meer optie's en beeld slaat weg ( niet het recht, moet ingelogd zijn ,nochtans bijna 100% zeker dat ik ingelogd was).NU proberen een lang...kort te maken. Instal. cd geïnstalleerd maar liep nog niet vlot. Nog eens gezocht op Belkindouwloads en de laatste software gekozen voor mijn systeem xp 32 bits. gekozen volgens nr op mijn cd . Op cd vermeld F5U219;-20;-22 en nog een ander P73955-c. De 22 heb ik gekozen en die dowload. Foto willen invoegen maar bij aansluiten fototoestel sloeg pc uit, telkens opnieuw. Dan terug inst.cd. en nu lukt het en zal ik de foto invoegen. Hopelijk slaat tekst niet terug weg met meer optie's.

Grtjs.

post-647-1417705462,3219_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op cd vermeld F5U219;-20;-22 en nog een ander P73955-c. De 22 heb ik gekozen en die dowload.
Dit is het usb kaartje dat in de pc is ingebouwd. Het model F5U222 dat je hebt gekozen is bedoeld voor laptops.

Kijk eens welk kaartje je juist hebt.

Als er 2 aansluitingen zijn op het kaartje, is het de F5U219 en moet je deze driver nemen.

Als er 4 aansluitingen zijn op het kaartje, is het de F5U220 en moet je deze driver nemen.

Het bewuste "bakje" is van logitech en hoort bij je toetsenbord en muis.

Kan je het juiste model en/of type van het toetsenbord en muis eens opgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn toetsenbord is een EX100 en de muis op support is onder het toetsenbord een bijhorend nr geplaatst dat meschien naar de muis verwijst want dit nummer zie ik op mijn muis staan en dit is: M/N: M-RCE95. Ik zal ondertussen opnieuw die andere driver douwloaden en inst. Ondertussen wil ik ook terug vermelden dat pc zeer traag is geworden. heeft in begin van onze conversatie toch al rapper gewerkt. Ik heb ook nog Mozilla erop, meschien ook beter deinstal. en enkel IE8 erop laten?

Hallo nog snel genoeg om op dit bericht verder te schrijven. Ik heb mij vergist en toch de goede geinstal. Ik had het exe bestand opgeslagen en is degoede:F5U220 USB 2.0 5-Port PCI Card - Driver .dus voor 4 aansl. desktop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie

Nu al van deze morgen bezig om setpoint te verwijderen want anders kan ik niet opnieuw instal.oude vers. van cd om dan opnieuw te updaten. Dus had gisteren of eergisteren nog maar de nieuwe versie geinstalleerd bleek goed te functioneren. Nochtans heb nu problemen erbij in sommige beichten nu outlook.com ipv hotmail. Als ik eenbericht van bvb HLN opende ,kon ik niet meer scrollen met schuifbalken en zat gewoon vast en moest terug LK en ander gewoon bericht openen waari dan alles terug goed ging.

Maar eerst terug naar gevraagde. Grote moeilijkheden.In software had ik het progamma verwijderd, was daar weg.Maar in statusbalk en in menu start nog de iconen. Als ik erop klikte ging het venster instellingen ook open,en ook mijn wuisaanwijzer bewoog nog. Dan via verkenner de map:Logitech/ Logtech Desktop Messenger verwijderd en een lege map die erin stond.Dan de map setpoint die met de versie van mijn combinatie te maken heeft. Maar nu heb ik nog de map BTWizard met de map Pictures die ik niet kan verwijderen omdat pictures naar een programma verwijst dat mogelijk op dit moment in gebruik is. Ook alle eigenshappen alleen lezen ongedaan gemaakt, maar komt telkens terug opgevuld vierkantje alleen lezen. Dan heb ik nog de map Quick Cam en de map Video's. Die moet ik wel toch laten staan? Maar meschien is quick cam wel het programma dat er naar verwezen wordt ? Als ik nu de oude vers van cd wil installeren stopt die en meld dat er een nieuwere versie aanwezig is! Maar nu weet ik niet meer hoe verder . Alle verwijderde besanden heb ik in de prullebak gezet en kan die normaal wel allemaal terugzetten. Maar meschien met een ander programma toch die bestanden verwijderen zoals cclaener, maar uit ervaring denk ik dat als het zo niet gaat dat zo'n programma dit ook niet doet? en zeker niet als het maar enkele bestanden meer zijn. Of proberen de bestandsnamen te veranderen en opnieuw cd proberen?

aangepast door Pandora_6039
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat had ik toch allemaal niet gevraagd :dong:

Zet al die mappen en bestanden terug vanuit de prullenbak en doe een systeemherstel (als het kan) naar een herstelpunt van voor je vanalles bent gaan verwijderen.

Hiervoor misschien best werken met het ps/2 toetsenbord en muis.

Probeer gewoon de verbinding tussen de ontvanger en het toetsenbord/muis opnieuw in te stellen zoals aangegeven in mijn vorig bericht.

Als dat geen resultaat geeft, laat het dan gewoon weten en dan proberen we iets anders maar ga alstublief niet weer zelf expeimenteren met het risico om nog meer problemen te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kwezie systeemherstel had ik maar gedaan na het vewijderen van al die bestanden, maar er is nu meer aan de hand. Mijn e-mail outlook com veel meer problemen en op een bepaald moment kreeg ik een foutmelding bericht met een nummer enals ik het nummer natrok heeft het te maken dat mijn windows niet meer in orde is en dat ik een hotfix moest douwloaden op aanvraag en dan op eigen verantwoordelijkheid moest uitvoeren na eerst een back up van mijn systeem te hebben gemaakt. Ik probeer nu naar mijn berichten terug te gaan en die info mee te sturen Ook zal ik eerst die bestanden terug plaatsen.

- - - Updated - - -

·Door u aangevraagde koppeling voor hotfixdownload‏

[TABLE]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

BELANGRIJKE INFORMATIE We hebben de door u aangevraagde hotfix op een HTTP-site geplaatst. Op deze manier kunt u de hotfix van deze site downloaden zonder veel e-mailberichten van ons te ontvangen. WAARSCHUWING Deze hotfix is niet uitgebreid getest. Daarom is deze uitsluitend bedoeld voor systemen of computers waarop het exacte probleem wordt ondervonden dat in een of meer van de Microsoft Knowledge Base-artikelen in het veld KB-artikelnummers in de tabel onder aan dit e-mailbericht wordt beschreven. Als u niet zeker weet of specifieke compatibiliteitsproblemen of installatieproblemen aan deze hotfix zijn gekoppeld, raden we u aan te wachten op de volgende versie van het servicepack. Het servicepack bevat een volledig geteste versie van deze hotfix. We begrijpen dat het lastig te bepalen kan zijn of compatibiliteitsproblemen of installatieproblemen aan een hotfix zijn gekoppeld. Als u bevestiging wilt dat deze hotfix is bedoeld voor het specifieke probleem dat u ondervindt, of als u bevestiging wilt dat specifieke compatibiliteitsproblemen of installatieproblemen aan deze hotfix zijn gekoppeld, kunt u terecht bij de ondersteuningsprofessionals van Customer Support Services. Voor meer informatie over hoe u contact opneemt met de ondersteuningsafdeling, kopieert u de volgende koppeling en plakt u deze in uw webbrowser: http://support.microsoft.com/contactus/ Voor meer ondersteuningsmogelijkheden kopieert u de volgende koppeling en plakt u deze in uw webbrowser: http://support.microsoft.com/ Voordat u de hotfix installeert ------------------------------ Als u ervoor kiest deze hotfix te installeren, moet u rekening houden met het volgende: Implementeer een hotfix niet in een productieomgeving zonder de hotfix eerst te testen. Maak een back-up van het systeem of de computer waarop u de hotfix wilt installeren voordat u deze daadwerkelijk installeert. Aanvullende informatie over de hotfix ----------------------------- OPMERKING De locatie van de hotfix is naar u verzonden als hyperlink. Als u verbinding wilt maken met deze hotfix, klikt u op de hyperlink in het veld Locatie in de tabel onder aan dit e-mailbericht. De locatie wordt in uw webbrowser geopend. In sommige e-mailprogramma's zijn hyperlinks uitgeschakeld. Als de hyperlink in dit e-mailbericht is uitgeschakeld, kopieert u de hyperlink in het veld Locatie en plakt u deze in de adresbalk van uw webbrowser. Zorg ervoor dat u de exacte tekst (zonder spaties) tussen de haakjes in het http://-adres overneemt. Pakket: ----------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------- KB-artikelnummers: 825118 Taal: Dutch Platform: i386 Locatie: (http://hotfixv4.microsoft.com/Windows%20XP/sp2/PKG50169/2600/free/137561_NLD_i386_zip.exe) OPMERKING Zorg ervoor dat u alle tekst tussen '(' en ')' overneemt wanneer u naar de locatie van deze hotfix gaat.

aangepast door kweezie wabbit
overbodige en gevoelige informatie (mail adres) verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.