Ga naar inhoud

Opstartproblemen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het probleem van je outlook.com is misschien het gevolg van het verwijderen van bepaalde bestanden.

We laten dit voorlopig even rusten tot we je systeem weer op orde hebben.

De hotfix mag je downloaden als je wil maar NIET UITVOEREN.

Het systeemherstel is dus gedaan.

Heb je de verwijderde bestanden ook reeds teruggeplaatst?

Als je pc normaal werkt met een PS/2 toetsenbord en muis, zullen we dat voorlopig blijven gebruiken.

Hoe is de situatie met outlook.com na het herstellen van de bestanden?

Welke browser gebruik je om naar je mail te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dus gisteren systeemherstel uitgevoerd. Ik gebruik nu verder IE8. Ondertussen geprobeerd met cd setpointP terug te installeren maar krijg de veremelding dat KHAL dit is een map (gisteren met zoeken) niet goed is geinstalleerd maar na het terug zetten en systeemherstel is die map weg. Wel nog andere met die benming in (gewone bestanden) Maar het werken met beide m/t gaat voorlopig.

- - - Updated - - -

Outlook gaat beter geen haperingen met ps2 ee beetje schokkerig. Was weer een hoop tekst kwijt opnieuw moeten inloggen ondanks dat ik ingelogd was. Ik heb IE8. Ik ga nu proberen dit bestand te dl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja doe ik altijd en telkens weg.

- - - Updated - - -

Heb nog eens herlezen voor die hotfix, maar volgens ik begrijp is die van het jaar 2003 en voor sp2. Begrijp het niet goed of zou door die recovery cd een bestand verdwenen zijn sp2 , een bestand die blijft bestaan als je sp3 installeert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie

De reden waarom mijn T/m nu niet goed geinstalleerd kan worden is waarschijnlijk de volgende: iK herinner mij dat ik 2 programma's van logitech verewijderd heb die met T/M te maken hadden .Ik had er ook 1 verwijderd in software dat volledig lukte. Dit is dus volledig weg en kan niet teruggeplaatst worden (ber.68) In de lees tekst saat er iets over "mouse ware"( weet niet waarvoor dit is) en als je niet in corecte volgorde inst. er problemen kunnen zijn. Maar dit progr. had niet die naam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat een registeropruiming enig soelaas brengt.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.