Ga naar inhoud

HP printer wil niet installeren


Putnik

Aanbevolen berichten

Heb net een gebruikte HP Color LaserJet 2600n printer gekocht.Thuis op mijn Windows 7 pc installatie probleemloos. Op mijn werk (beide pc-s zijn in een netwerk gebonden bedraad) heb ik een XP home pc. OP de werk pc wil het HP software installatie niet voortzetten. Printer wordt tijdens installatie wel gevonden, evenals zijn IP adres. Als ik printer IP adres in mijn browser intyp kom ik in de instellingen pagina ven de printer. Van daaruit kan ik een testpagina wel uitprinten. Het betreft dan ook netwerk gebruik van de printer. Als foutmelding krijg ik steeds een vage verhaal over een USB kabel die niet eens op aangesloten is. HP support stelt voor om XP opnieuw te installeren. Dat vind ik te ver gaan. Daarvoor had ik een Dell printer die ook via netwerk moest werken en die deet het probleemloos.

Wat doe ik fout? Ik heb alles meerdere keren herstart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de driver die ik gebruikt heb is geschikt voor XP via website van HP gehaald.

In middels ben ik achter dat het een issue van de pc is. Software is volgens mij ok. Vandaag kon ik geen printersoftware installeren.

Daarmee bedoel ik ook geen ander merk of type.

Installatie begint, printer wordt gevonden, maar halverwege installatie wordt onderbroken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exacte foutmelding is:

Kan printerstuurprogramma niet installeren. toegang geweigerd!

Meer is niet. Ik heb al alles van HP verwijderd, opnieuw geïnstalleerd tot zover het ging.

Zelfs de in Windows bestaande stuurprogramma wil niet installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn werk (beide pc-s zijn in een netwerk gebonden bedraad) heb ik een XP home pc. OP de werk pc wil het HP software installatie niet voortzetten.

Het probleem stelt zich op het werk, heb je daar wel de rechten om een draadloze printer aan te sluiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.