Ga naar inhoud

Activatie lukt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb geen andere hardware geplaatst.

Het activeren lukt nog steeds niet via internet en niet via telefoon. Ik heb de productcode ook gecontroleerd en er zitten geen fouten in. Volgens Windows is die productcode al ergens anders in gebruik en dat kan niet want ik heb mijn hdd geformateerd en dan alles opnieuw geïnstalleerd.

Hoe kan ik deze code toch activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Dank voor jullie vraag. In principe hebben jullie de juiste stappen ondernomen. Slui 4 is de manier alleen moet je die code een aantal keer intypen tijdens kantooruren. Er wordt inderdaad gezegd dat die key dan niet juist is, maar na een keer of 3 (in hetzelfde gesprek) wordt je doorverbonden. De betreffende afdeling kan die code namelijk controleren en jou informeren over een en ander. Daarna kan de activatie worden overschreven naar het nieuwe hardware/software ID (de huidige configuratie).

MVG,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt nog steeds niet, als ik de tweede groep invoer staat er een cijfer teveel. Als ik er 6 invul geeft hij bij de tweede groep geen fout maar bij de derde wel. Als ik er zeven invul geeft hij direct in de tweede groep een fout.

Is er geen manier om dat hardware/software ID te resetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Bedankt voor je reactie. Dit ID wordt gegenereerd door het systeem en is niet te resetten. Ik stel voor in dit geval even te bellen op een van de onderste nummers en uit te leggen dat je een probleem hebt met de activatielijn zelf. Vergeet dat laatste niet anders wordt je juist doorverbonden met het betreffende nummer terwijl je naar de technische dienst moet worden verwezen. Het nummer is open tot 18:00 dus je kunt nog bellen. Heb wel je Windows key bijdehand en ben bij de pc.

NL 020 500 1500

BE 02 503 3113

MVG,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.