Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil graag mijn pc met windows 7 op graag naar de fabrieksinstellingen terug zetten (vista stond er eerst op)

maar omdat het nu wndows 7 is wil hij de software cd van w7, maar die heb ik niet, hoe kan ik mijn pc trg naar vista zetten en fabrieksinstellingen?

ik heb een PB

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het is handig als we weten wat voor merk laptop en welk model je hebt. Als het gaat om een Packerd Bell kun je tijdens het opstarten F11 tot je in de herstelprocedure draait.

Zorg wel dat je een back-up maakt van belangrijke bestanden! Anders ben je deze kwijt!

Succes.

aangepast door Mark de Jager
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je stelt deze vraag ondertussen voor de derde keer, hier en hier deed je dat dus ook al...in beide topics kwam er helaas geen reactie meer van jou, net zoals in de meeste andere topics die je opende...:argh:

Als je niet meer weet hoe je je topics kan terugvinden, neem dan zeker hier eens een kijkje...zo kan je ze allemaal nog eens herbekijken en overal de noodzakelijke feedback posten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.