Ga naar inhoud

win7 start niet door


pleh

Aanbevolen berichten

hoi,

mijn HP G61-416SB(WJ282EA#UUG) start niet meer door. deze blijf steken op enkel een blauwe achtergrondscherm zonder pop-up venster wel met muisaanwijzer die ik kan bewegen.

Ik was het systeem aan het scannen op virussen en men heeft op een andere account ingelogd en deze weer uitgelogd en toen is het systeem vast gelopen, ik heb deze weer opnieuw opgestart en dan wilde die niet meer door starten, de schijf(seagate momentus 7200.4 "500GB") geeft geen kik(led brand niet). ik heb geprobeerd Herstelschijven voor Windows maar deze bleef ook hangen op het blauwe achtergrondscherm en geen schijf activiteiten meer, met hirens boot cd mini xp is deze tergend traag of blijft hangen, via seagate discwizard heb ik gezien dat mijn bestanden er nog zijn.

Via een installatie cd van win7 blijf die ook hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is dus voorbij dat systeem zegt bezig met starten van Windows.

Ik stel me de vraag of je je opstartvolgorde in je bios hebt aangepast om te kunnen opstarten vanaf je CD/DVD-station ?...voor het wijzigen van de opstartvolgorde in je bios: dat wordt hier duidelijk uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel me de vraag of je je opstartvolgorde in je bios hebt aangepast om te kunnen opstarten vanaf je CD/DVD-station ?...voor het wijzigen van de opstartvolgorde in je bios: dat wordt hier duidelijk uitgelegd.

ik stel me die vraag niet aangezien ik vanaf de dvd kan opstarten. ik moet daaraan niks wijzigen. dat is mijn probleem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.