Ga naar inhoud

screensaver start niet meer op


ruud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het kan dus een lange zoektocht worden terwijl ik persoonlijk ook het nut niet inzie van het gebruik van een screensaver...dit werd ook reeds aangehaald in post 3.

Maar, als je op die manier te werk gaat moet je na verloop van tijd zeker progressie boeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel ben er is doorgeweest zoals je zei alles geleidelijk aanvinken, en het blijkt de logitech solar keyboard service te zijn die het veroorzaakt is de enige die nog afstaat en screensaver werkt, tuurlijk paar posts verder werkte hij ook tot beetje later ......

Nu deze kan ik volgens mij niet uitlaten want is de gene die mij zegt of keyboard genoeg energie krijgt om op te laden, dus denk ik ook als deze uitblijft mijn keyboard niet goed gaat opladen?

Wel zoals ik al zei ben ik bang dat mijn scherm inbrand zonder screensaver.

Nu als jullie zeggen nee, kan niet meer dan kan ik idd de screensaver aflaten, maar zou toch niet mogen in feite, dat een nieuw toestel dit veroorzaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.