Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Als het een moderne tv is (plat scherm) dan zit er waarschijnlijk HDMI en kan je deze aansluiten met een HDMI kabel op je laptop.

Als het een al wat oudere tv is zit er waarschijnlijk een scart aansluiting op en kan je een s-video+jack naar scart convertor kopen.

gd_new_gd_main_313_.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de meeste TV's in hotels (zo van die 50cm beeldbuisjes) moet je rekening houden met aansluiting via 3 van die cinch stekkers, dus die kabel lijkt me vrij interessant om mee te hebben.

Verder moet je in de mate van het mogelijke scartblokjes vermijden, aangezien die vaak moeilijker in gang te krijgen zijn dan rechtstreeks svideo/3x cinch.

Verder zou je nog eens moeten kijken of je een HDMI poort op je laptop hebt; dat is niet al te evident (meestal is het een DVI-poort. Kleur ervan is normaal wit. Als je een blauwe hebt met 15 pinnetjes dan heb je nog VGA, dat krijg je op zo'n oude tv niet aangesloten).

Nadeel van een DVI-HDMI kabel is dat die vaak vrij duur zijn, dus als ik jou was zou ik ff een mailtje sturen naar het hotel om te vragen wat nu juist de aansluitingen op hun tv's zijn (meestal hebben alle kamers dezelfde tv's om het onderhoud enzo praktischer te houdne)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:hello:Hallo Master en WLF , ten eerste mijn excuus voor je naam :banghead: ik dacht dat het een i was . Voor ik opreis vertrek zal ik een mailtje sturen naar het hotel zo zal ik weten welke kabels moet meenemen He master :top: . Bedankt voor jullie medewerking nu sta ik al een stuk verder

groetjes jack :viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.