Ga naar inhoud

meer ram en toetsenbord


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik zou graag een gaming toetsenbord willen kopen die er vet uitziet en goed werkt ik wil hiervoor niet meer dan 120

euro aan uitgeven. Voor de rest wil ik nog 16 gb ram en dan 2 keer 8 nu heb ik 4 keer 4 gb en dan heb ik 2 keer 4 en 2 keer 8 maar ik zou ook graag weten of ik wel meer dan 16 gb ram kan hebben ik heb nu corsair vengeance lp

ddr3 1600 hier aan wil ik niet meer dan 130 euro aan besteden ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

mvg, Julian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je geeft zeer weinig info terwijl het makkelijk had gekund met Speccy...:dong:

Als ik verder brouw op het Speccy-logje uit je vorige topic heb je momenteel inderdaad 16 GB RAM in je Asus P8Z77-M moederbord zitten...mocht het NIET over deze PC gaan: dan graag toevoeging van een link naar het van toepassing zijnde Speccy-logje.

Meer dan 16 GB RAM kan (tot 32 GB RAM is mogelijk), MAAR: je werkt met Windows 7 Home Premium 64-bit en deze Windows-versie is beperkt tot het herkennen van maximum 16 GB RAM...een zinloze upgrade dus.

Info over game tobo's: hier en hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

srry van de weinige info ben al lang niet meer op deze site geweest maar wat voor toetsenbord raad u me aan die goed is en er vet uitziet met lichtjes enzo want ik kan niet goed kiezen tussen die allemaal

aangepast door Julian1234
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.