Ga naar inhoud

Netwerkwachtwoord ?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

helaas...wel vreemd dat HANS_SERVER weg is in explorer in het netwerk. ik heb wel een link onder C maar als ik die klik vraagt het weer om het netwerkwachtwoord, hier de afbeelding

post-43968-1417705447,8167_thumb.jpg

- - - Updated - - -

vraagje, zou de server automatisch tevoorschijn moeten komen in het netwerk? of moet die altijd "toegevoegd" worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mjvermaak,

helaas...wel vreemd dat HANS_SERVER weg is in explorer in het netwerk. ik heb wel een link onder C maar als ik die klik vraagt het weer om het netwerkwachtwoord, hier de afbeelding

vraagje, zou de server automatisch tevoorschijn moeten komen in het netwerk? of moet die altijd "toegevoegd" worden?

Bij mijn instellingen zie ik de NAS onder Computer zoals het plaatje in bericht #4 [als partities] en ook onder Netwerk.

Van beide kan ik erop klikken en naar de inhoud te gaan zonder dat er om een wachtwoord wordt gevraagd.

post-41531-1417705447,8515_thumb.jpg

sinds enige dagen kan ik mijn nas server niet meer bereiken in het netwerk

Heb je ooit de NAS kunnen bereiken dan zonder wachtwoord?

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb de nas altijd zonder ww kunnen bereiken via explorer

Nu ook ?

maar niet van buitenaf (internet) en ook niet via de browser

Is dat nu het probleem?

Als men van buitenaf en/of via de browser de NAS wilt bereiken moet men inloggen met een wachtwoord, een voorbeeld.

post-41531-1417705447,9658_thumb.jpg

Nu is het voor mij een beetje onduidelijk geworden wat eigenlijk het probleem is xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, je zou even naar het eerste bericht terug moeten om te lezen wat het probleem is.

nogmaals, als ik in explorer mijn server wil bereiken wordt er om een ww gevraagd, dat weet ik niet en dat is het probleem.

via de browser kan ik wel in de server komen maar met wachtwoord en dat weet ik wel, maar dat werkt niet als netwerkwachtwoord in explorer, snap je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik in explorer mijn server wil bereiken wordt er om een ww gevraagd, dat weet ik niet en dat is het probleem.

Normaliter is dat niet nodig.

via de browser kan ik wel in de server komen maar met wachtwoord en dat weet ik wel, maar dat werkt niet als netwerkwachtwoord in explorer

Neen, normaliter is het wachtwoord via de browser is anders dan een netwerkwachtwoord.

Maar ik weet in jouw geval niet wat je hebt ingesteld.

Je zegt dat je geen wachtwoord hebt ingevoerd, en het probleem is sinds enige dagen xD

Het lijkt erop dat er een instelling is de NAS gewijzigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.