Ga naar inhoud

Windows 7 blijft laden


Chorus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn mail naar Sony.

De harde schijf van dit toestel heeft beschadigde sectoren en moet dus vervangen worden.

De huidige schijf is een SATA I maar ik zou graag een SATA II of III neman omdat die toch sneller zijn.

Ik kan echter nergens terugvinden of het moederbord ook SATA II en/of SATA III ondersteunt.

Heeft het zin om een SATA II of III te nemen?

Is er eventueel een update van de drivers nodig?

Kan u hierover duidelijkheid verschaffen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Reactie van Sony.

Geachte heer Stams,

Bedankt voor uw mail naar Sony support.

Helaas bieden wij bij de Sony support geen ondersteuning in het up of down graden van uw Vaio.

Ook adviceren wij niet in het vervangen van een harde schijf. Dit kan u uiteraard wel bij ons in het repair center laten doen.

Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u op deze e-mail reageren, of telefonisch contact opnemen met het Consumenten Informatie Centrum via 020 658 1888 voor Nederland en 070 222 130 voor België. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 uur tot 18:00 uur.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Uw Serienummer is 54016975-0000001

Met vriendelijke groeten,

Carmen

SONY SUPPORT TEAM

SUPPORT: Ondersteuning voor Sony-product | Technische ondersteuning

Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited

Schipholweg 275 - 1171 PK Badhoevedorp - The Netherlands

Nu heb je de keuze.

1. je neemt contact met sony voor een herstelling in hun repair center.

2. je vervangt toch zelf de harde schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je laat uitvoeren kost altijd meer dan wanneer je het zelf uitvoert, da's nu eenmaal bij elke "job" zo.

Het is inderdaad een spijtig gegeven dat je bij Sony geen concreet antwoord op je vraag krijgt...wat ik ook een spijtig gegeven vind is het feit dat je je vraag tegelijkertijd op twee verschillende fora post en laat behandelen: op die manier span je nodeloos meerdere paarden voor je kar en lig je meerdere mensen te "entertainen". Niet erg netjes...:dong:

Het antwoord op je vraag: je laptop maakt gebruik van de Intel PM55 chipset, deze ondersteunt SATA 300 of SATA II.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik ook een spijtig gegeven vind is het feit dat je je vraag tegelijkertijd op twee verschillende fora post en laat behandelen: op die manier span je nodeloos meerdere paarden voor je kar en lig je meerdere mensen te "entertainen". Niet erg netjes...:dong:
Dat vind ik ook maar het goed nieuws is dat we tot dezelfde conclusie komen: de harde schijf moet vervangen worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.