Ga naar inhoud

hulp aan huis in Roeselare en/ of Antwerpen (Borgerhout)


janus1609

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

ik stel regelmatig een vraagje en jullie helpen heel vriendelijk maar als ik jullie raad volg ontbreekt net dat icoontje of doet de pc niet wat jullie verwachten dat ie doet . En dan doe ik weer een mailtje etc etc . Vandaar een vrijblijvende oproep: Ik zou dus graag hebben dat iemand van jullie zou komen of dat ik met mijn laptop naar jullie kom . Natuurlijk vergoed ik jullie werk, uren, transport en uit grote dankbaarheid wil ik een bijdrage aan het pc forum doneren. Het zijn vooral vragen rond multimedia . (downloaden muziek.video's) Idealiter kijken jullie mijn computer eens na (want er staat te veel ongebruikte gedownloade programma's die toch niet werken) en installeren jullie een degelijk programma. Als dat een betalend programma moet zijn omdat dat echt beter kwaliteit levert, dan is dat dan maar zo. Ik ben dat geknoei meer dan beu want voor mij is een pc een gebruiksvoorwerp, het is niet mijn hobby.

Tot horens/ lezens .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste janus1609.

Het is niet de bedoeling van het PC-helpforum om "huisbezoeken" af te leggen bij de leden of dat de leden "op consultatie" gaan bij de een van de teamleden.

Alles wordt afgehandeld in open forum zodat iedereen de oplossing kan zien en er misschien ook zijn voordeel mee doen.

Wat bedoel je met "geknoei"?

Het feit dat niet altijd alles loopt zoals aangegeven of verwacht, is niet echt abnormaal te noemen.

De aanbevelingen, richtlijnen of instructies die gegeven worden, zijn ofwel reeds veelvuldig zonder problemen gebruikt ofwel door het teamlid zelf uitgetest (in geval van heel specifieke instructies).

Alle pc's zijn verschillend; hetzij door de hardware, hetzij door de sofware, hetzij door de instellingen van windows door de gebruiker. Het is dus altijd mogelijk dat de gegeven instructies niet het gewenste of verwachte resultaat hebben.

Verder stellen wij vast dat er nog een 10 tal discussies zijn die jij hebt gestart maar waar je geen antwoord meer geeft op onze tips zodat wij niet weten of het nu opgelost is of niet.

Er zijn ook reeds enkele discussies van jou gesloten wegens vragen naar illegale praktijken.

Denk goed na en lees de forumregels alvorens een vraag te stellen.

Als de vraag opgelost is met de gegeven tips, laat het dan weten zodat we ze kunnen afsluiten.

mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.