Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik gebruik nu een paar weken vista, en ik moet zeggen dat ik er perfect gelukkig mee ben. Geen enkele crash, alles draait vlot, niet overdreven veel geheugenverbruik...

Grootste voordeel voor me; het gemakkelijker switchen tussen de verbruiksprofielen met de laptop. Dit werkt blijkbaar wel goed, aangezien mijn ventilator nu een heel stuk minder hard moet blazen & ik gemakkelijk een half uur langer door kan op dezelfde batterij...

Verder vind ik niet dat er veel problemen waren bij de release. Toen vista uitkwam heb ik het ook een paar weken gebruikt, maar ik ben toen teruggegaan naar XP omdat verschillende programma's die ik had niet geschikt waren voor Vista (maar dat is in mijn ogen geen gebrek van vista).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Vista al een paar maanden en ik ben zeer tevreden.

Elke game die ik wil spelen draait, zelfs die van 1998.

Ik werk wel op een 32-btis en geen 64.

Geen enkele crash(BSOD) veroorzaakt door Vista zelf(welk door defecte grafische kaart).

Alles werkt gewoon goed, ik zie niet in om bij XP te blijven.

Behalve als je systeemeisen niet zo goed zijn.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Ultimate 32bit.

Maar je krijgt er zo van de Ultimate extra's bij maar daar hoef je het niet voor te doen.

Ik denk dat ik alleen nog maar Windows Dreamscene en een paar kleine games die ik niet spel heb gekregen.

En Dreamscene is gewoon dat je een bewegend bureablad hebt.

Ik zou HomePremium nemen.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.