Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows Vista Home Premium 32-bits al 5 maanden, buiten Virtumonde virus verder nog geen enkel probleem mee gehad! Ik vind het overdreven dat velen onder jullie altijd zoveel zeggen dat Windows XP beter, sneller en betrouwbaarder is. Wel, deze drie woorden kloppen helemaal niet! Ik heb nog geen enkele crash, alle programma's werken, beter beveiligt en werkt sneller dan mijn XP's! Dus ik kan echt niet klagen over Windows Vista. Ik vind het héél dom van Microsoft omdat ze de mensen geloven, de mensen vinden hem slecht. Dus Microsoft maakt al rap een nieuwe versie die hoogst waarschijnlijk nog slechter zal zijn! Kijk maar naar Windows XP, iedereen vind hem nu kijgoed. Maar dat was in het begin niet zo! Windows XP had dan het zelfde voor als Windows Vista en iedereen moest hem niet hebben, Windows 2000 is veel beter, sneller en veiliger zijden de mensen toen. Windows rap een nieuw besturingssysteem maken, genaam Windows Server 2003 die ook zeer weinig verschillen heeft tegen over Windows XP! En Windows XP blijkt nu het meest gebruikte en meest verkochte besturingssysteem van de wereld te zijn. Dus, wat ik denk van Windows Vista is dat hij even of zelfs nog populairder zal worden dan Windows XP en dat die Windows 7 maar een kleine nieuwe Windows Vista is die zelfs nog slechter is. Dus, koop hem nu. Hij zal nog duurder worden als hij later meer verkocht wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb nog geen enkele crash, alle programma's werken, beter beveiligt en werkt sneller dan mijn XP's!

Dat Vista sneller is als Xp is niet echt waar.....

Je hebt minstens 1GB ram nodig om Vista te kunnenn draaien, XP op 512MB gaat perfect, als je Vista op 512 laat draaien.....

Veiligir misschien wel, maar de UAC is toch romel hoor.

Heeft geen enkel virus voor mij tegengehouden dus staat het nu maar af.

Beter is het wel, veel mooier dan XP en makkelijker om te gebruiken.

Alleen van die kleine dingetjes vind ik niet echt slim van Microsoft.

Als er een nieuw besturingssysteem uit komt heb ik het altijd als eerste.:laugh:

Maar eigenlijk nog nooit problemen mee gehad, XP geen probleem, Vista geen problee, 98 geen probleem.....

Je moet de mensen maar eens vragen waarom ze Vista niet goed vinden.

Meestal onstabiel enzo, maar heb ik nooit last van.

Zwaar voor je pc, dat is waar, maar ik ken vrienden met een 5200GS, intel Celeron, 1GB ram en Vista gaat even goed als bij mij(9600GT, Q6600, 4GB ram).

Conclusie: Vista is toch niet zo slecht:laugh:

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

vista heeft echt zo zijn minpunten wel.

maar veelal merk je dit niet direct als je hem gebruikt onder normale omstandigheden.

ikzelf gebruik het voor ongeveer alles denkbaar en dan merk je het echt heel erg goed.

vooral in het netwerk is het gewoonweg afschuwelijk.

is het je toevallig ook al opgevallen dat een bestandje kopiëren onder vista veel langer duurt dan onder xp? ook al is het precies het zelfde bestand. (zeker via het netwerk is dit rampzalig, en nee dat komt niet door het netwerk).

als je een fanatiek gamer bent zal je vaak ook met meerdere mensen eens tegelijk een spelletje willen spelen... nou pure ellende zeg ik je... de pc met vista word niet herkent, je moet speciale software zoals hamachi gaan gebruiken wil je herkent worden (vervelende is, iedereen moet dat) dus dat is ook niet even prettig. het haalt snelheid uit je verbinding... alleen maar nadelig...

het zijn dus vooral problemen die je als normale gebruiker niet snel zult vinden.. maar die je als wat verder gevorderde gebruiker, en zeker als netwerk gebruiker zeer snel zal ondervinden

windows server 2003 is overigens geen opvolger van windows xp, en ook geen verbetering er voor... het is een OS dat meer gespitst is op servers (logisch) en dus meer applicaties heeft daarvoor om webservers, dataservers, en ga zo maar door, op te zetten.

dit is dus helemaal niet voor de normale standaard thuisgebruiker bedoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het niet meer soepel draait op 512 meg vind ik onderhands gewoon logisch. 512 megabyte was de geheugenhoeveelheid die een jaar of 4 terug standaard gestoken werd in de middenklasse systemen.

Als je nu een systeem koopt zit daar altijd 1 Gig ram in (minimaal), de middenklasse zit 2 gig in en zelfs 4 gig begint nu gewoon de standaard te worden. Je kan moeilijk verwachten dat ze bepaalde zaken uit dat besturingssysteem gaan slopen om het geheugengebruik later te maken, als elk systeem dat tegenwoordig verkocht wordt genoeg ram mee heeft. Zeker aangezien ram nu werkelijk niets kost (DDR2 betaal je voor 1 gig nog 20€, DDR1 betaal je voor 1 gig rond de 25€), dus allebij bedragen die te verwaarlozen zijn tov de licentiekost (die kost je al 80€, dus waarom zou je dan vallen over nog 20 of 25€ extra)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.