Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

In het algemeen is vista goed, alleen nog niet compatibel met verschillende software en hardware. Daarom heb ik een dualboot met XP gemaakt en de programma's die in vista niet werken, op XP zetten.

Welke programma's heb je het dan over? Bij mij werkt eigenlijk alles op Vista...

Qua hardware heb ik vrij recent gerief, maar ik vermoed wel dat je niet direct oude hardware met vista gaat combineren, al was het maar vanwege het gebrek aan degelijke prestaties...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voordelen: het draait nu eindelijk goed na een paar bugs in de aanvang. Ik gebruik Vista nu ongeveer 1 jaar.

Nadelen: ik draai Ultimate 32-bit en de aankoopprijs ervan mocht er ook wel zijn. Dan waren er ook nog een aantal programma's die niet meer compatibel waren en moesten worden vervangen door compatibele progjes. Gevolg, weer eens in de buidel tasten.

Nu ja, na een jaar gebruik ben ik best tevreden met Vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het algemeen is vista goed, alleen nog niet compatibel met verschillende software en hardware. Daarom heb ik een dualboot met XP gemaakt en de programma's die in vista niet werken, op XP zetten.

Vind ik een foute opvatting, het zijn de programma's die nog niet compatibel zijn met vista, en dat is een wereld van verschil, iedereen kijkt naar Microsoft, terwijl het eigenlijk de ontwikkelaars zijn die op zich laten wachten.

Gebruik nu sinds december Vista, zeer tevreden, alles draait lekker, en als gamer: de DX10 graphics zijn super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is dus iets van beide kanten..

In het begin misschien wel, nu vind ik het toch een enorme fout van de hardwareproducenten.

Probeer maar eens een driver voor een ATI mobile kaart te downloaden voor vista; Ati heeft die nog steeds niet uit. Het is nu dat nvidia ook geen heilige is met zijn drivers, maar voor mij is dat bij geluidskaarten vb een reden om NOOIT meer een creative te zetten, tenzij ze daar eens leren dat een degelijke driver onderdeel is van een degelijk product. Op dat vlak komen de hardwareproducenten toch vaak al te gemakkelijk weg, aangezien veel mensen het op Vista steken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoho masters...

als je op de site van ati kijkt staat daar duidelijk dat ze het maken van de drivers voor mobiele kaarten laten doen door de FABRIKANT van de laptop...

oke... het zou makkelijker zijn als het 1 driver zou zijn van hunzelf... maar wat je zegt vind ik niet helemaal kloppen.

in mijn dell zit namelijk ook een ati kaart, en als ik naar de dell site ga en mijn type ingeef komt zo de goede driver voor mijn neus terecht.

In het begin misschien wel, nu vind ik het toch een enorme fout van de hardwareproducenten.

we hadden het over software-os en niet over hardware-os

maar inderdaad.. rond deze tijd zou je verwachten dat beiden toch wel flink opgeschoten moeten zijn wat compatibiliteit betreft

Link naar reactie
Delen op andere sites

vb een reden om NOOIT meer een creative te zetten, tenzij ze daar eens leren dat een degelijke driver onderdeel is van een degelijk product.

Je hebt wel gelijk dat je bij een degelijk product ook goede drivers moet hebben.

Maar of dit nu de reden is om nooit meer een Creative geluidskaart te kopen?

Die paar personen die geen Creative geluidskaarten gaan kopen gaat niet helpen om dat probleem op te lossen.

Volgens mij is het niet echt Microsoft's schuld van slechte ondersteuning van hardware, vooral van de fabrikanten.

Qua software heb ik echt nog niets meegemaakt dat niet compactibel was.

Dus ik vind het raar dat daar zo over geklaagd word.

Ik draai veel verschillende oude games uit 1998, en die werken echt goed.

Andere software werkt ook perfect......

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.