Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Bedoel je als omslag?

(die grote rechthoekige foto bovenaan je eigen pagina)

Indien zo, ga naar je pagina (op je eigen naam klikken) en houdt de muis op die omslagfoto.

Er komt dat een knopje "Omslag wijzigen" te voorschijn.

Klik daar op en laadt je eigen foto op als omslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heeft het totaal niets mee te maken. Het gaat er gewoon om hoe ik dit vak op mijn pagina plaats.

De vraag is naar mijn inzien zo simpel en toch weet niemand hier een antwoord op.

Even een voorbeeld:

Je typt een bericht in het tekstvak (blauw kader) en daarna verschijnt je reactie op de pagina (rood kader)

post-7309-1417705493,5202_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is eerst: heb je een persoonlijke pagina of een groepspagina bij Facebook. Bij het eerste ontbreekt dit rode vak, bij het tweede is dat rode vak er wel. Heb je dus een persoonlijke pagina, dan kan het helemaal niet. Heb je een groepspagina dan kan je zelf in het berichtenrooster geen berichten plaatsen. Dat is enkel voorbehouden aan "andere" FB-gebruikers die iets over jouw FB-account willen zeggen en zo op de tijdlijn terechtkomen in het berichtenvak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is nu wat ik wilde horen. Ik heb inderdaad een persoonlijke pagina op FB. Ik gebruik die zelden om contact te houden, maar meer om pagina's zoals VTM en iWatch te volgen en eventueel vragen te stellen.

Vandaar dat ik ook niet wist dat er 2 verschillende accounts (persoonlijk / groepen) konden gemaakt worden op FB.

Ik vond het dus niet normaal dat dit nooit bij mij verscheen, maar nu is alles duidelijk. Heel erg bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.