Ga naar inhoud

missing dependency


Aanbevolen berichten

Ik heb nog wat zoekwerk gedaan met freefixer en heb ****oprogramma gevonden iets van two.lesbian.preteen.exe of zoiets.

Ik heb da gezocht via verkenner en hij vond da niet (C:\Users\Marc\AppData\Local\Temp)

Normaal moet er nog een map in bevinden genaamd JEY , maar zit er niet in ,ook niet in de verborgen mappen.

Zodus heb ik het in de adresbalk manueel ingetikt en jawel het programma zit erin .

Ik dus verwijderd xxx.exe, terug opgestart terug diezelfde foutmelding missing dependency , gaan kijken in die map dat vies programma zit er terug in .

Ik heb de map TEMP verwijderd en kon ik 1 bestandje niet verwijderen en dat is FXSAPIDebugLogFile 0 kb en is van 07/08/2013. [ATTACH=CONFIG]27443[/ATTACH] Ik weet nu niet vanwaar da programma,ik houd mij niet bezig met ****o,mooie vrouwen dat iets anders.

Ik denk dat ik een ander paswoord ga gebruiken op de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi,

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngzoek.exe naar het bureaublad.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe

(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.


  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
emptyalltemp;
autoclean;
uninstall-list; 
filesrcm; 


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,


    • Dubbelklik op 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
       
      C:\Users\Marc\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\qxjkxkfrd.exe;p
      C:\Users\Marc\AppData\Local\Temp\JEY;fs
      C:\Windows\Tasks;vs
      startupall;
      filesrcm; 
      


    • Klik nu op de knop "Run script".
    • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
    • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
    • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
    • Op het bureaublad zal nu een bestand genaamd sample_20120615_0718.zip staan (de cijfers achter Sample_ duiden de datum en tijd aan).
    • Upload dit bestand naar Mijn Bestand.nl en plaats het linkje in het volgende bericht.

[*]Download de 51deb689c0320-emsisoftemergencykit_100-4.pngEmsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.

Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.


  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe", wanneer u een melding krijgt van het gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept & Extract" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is wordt er een snelkoppeling op het bureaublad aangemaakt en zal de Emsisoft Emergency Kit vanzelf openen.
  • Klik nu op de optie "Emergency Kit Scanner" en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in het linker menu op de optie "Computer Scannen".
  • Kies vervolgens de optie "Diep", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht. (Het logbestand is teven terug te vinden op de systeemschijf (C:\\EEK\\Run\\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dit is best hardnekkig :dong:.

Ken je het programma IObit? Controleer via Start - Configuratiescherm - Software als het in de Programmalijst voorkomt en verwijder het indien aanwezig.

Voer daarna even dit uit:

  1. Start Emsisoft Emergency Kit opnieuw en laat de gevonden items verwijderen.

    • Dubbelklik op 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
C:\Program Files (x86)\IObit;fs
C:\users\Marc\AppData\Roaming\IObit;fs
IObit;z
IMF.exe;z
IS360tray.exe;z
IMF.exe;a
IS360tray.exe;a


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

[*]Download de junkware_removal_tool.pngJunkware Removal Tool by Thisisu naar je bureaublad.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met JRT

(hier of hier) kan je lezen hoe je de gebruikte beveiligingssoftware kunt uitschakelen.


  • Dubbelklik op JRT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • De tool zal vervolgens het systeem scannen.
  • De scan kan afhankelijk van je systeemspecificaties soms vrij lang duren, wacht geduldig af.
  • Als de scan gereed is zal er een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch worden geopend.
  • Post de inhoud van deze log in je volgende bericht als bijlage.

Even kijken als dit soelaas brengt...

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.