Ga naar inhoud

windows Registerdomheid herstellen


dommehenkie

Aanbevolen berichten

Kape,

ik heb gedaan wat je schreef aangaande het verwijderen van RegClean Pro, en dat lijkt gelukt. Geen vervelende pop-ups meer en stagnatie dat ik eerst dat programma moet kopen vooraleer ik verder kan.(Ik houd nog even een slag om de arm of het werkelijk gelukt is, oftewel of ik het goed heb uitgevoerd, maar tot nu, geen problemen weer wat dat betreft)

Dus wilde ik verder met het oorspronkelijke probleem. Maar daarvoor moet ik Kladblok openen, en helaas, ook daarvoor mis ik door mijn stommiteit de .lnk verbinding. Ik kan dus niet bij het Kladblok komen.

Nu blijkt, heel vreemd misschien, Wordpad wel benaderbaar via wat omwegen. Ergens bij programfiles kan ik dat wel direct activeren, hebben we daar wat aan? Alleen, bij opslaan kan het zo te zien niet met Alle bestanden(*.*), of vergis ik me?

Hoor graag van je hoe nu verder.

dommehenkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kape

Neen, dat doet-ie juist niet. Door de fout die ik gemaakt heb is de link naar kladblok verwijderd.(Onder andere).

Ik denk op dit moment dat overbrengen middels exporteren(Vanaf een andere computer met dezelfde 'Home edition sp2') naar een memorystick of CD en dan middels importeren weer toevoegen aan het Register van de eigen computer, de 'enige' weg is om dit probleem te verhelpen.

En als laatste is er dan misschien nog Windows geheel opnieuw installeren. Ik heb alles inmiddels op een externe schijf staan dus dat kan misschien ook, tenzij, tenzij er natuurlijk in mijn computer naar dat Herstelprogramma toe ook een verbroken link 'zit'. Dan gaat ook dat feest niet door.

Ik heb nog de meeste hoop op het kunnen importeren vanaf een bron elders. Maar, die heb ik nog niet en dus wacht ik nog wel af wat u of jullie nog te melden hebben.

Bedankt alvast weer voor de snelle reactie.

Mallehenkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat moet dan wel een Kladblok bestandje zijn en ik kon van die getypte tekst geen kladblok bestand maken.

En omdat me dat niet lukte ben ik gaan doen wat ik op 2 aug om 22.20u schreef, namelijk het bewuste bestandje middels exporteren halen bij iemand met ook Windows XP op zijn computer. En dat heb ik geïmporteerd in het register van mijn computer en nu werkt alles weer als een tierelier.

Het kan zomaar zo zijn, dat jullie prima schreven maar dat ik daarvan niet alle finesses begreep, leek die ik ben.

Om meer te gaan begrijpen heb ik het gedownloade bestandje van mijn buurman in Kladblok geopend, en je raadt het al, dat liet dezelfde html, of reg. tekst zien.

Ik ben zeer veel wijzer geworden(ik maak van een en ander kleine handleidinkjes), ook dankzij jullie en niet te vergeten het verwijderen van RegClean Pro, geweldig.

Alles bij elkaar overwegend zal ik toch opgelost aanklikken.

Hartelijk dank en vriendelijke groet,

Malledommehenkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.