Ga naar inhoud

windows Registerdomheid herstellen


dommehenkie

Aanbevolen berichten

Jion,

hoe dom kan een mens zijn.

Om mijn probleem op te lossen heb ik ook wat zitten googelen met 't probleem. Daaruit resulteerde het 'even gaan kijken' bij hulp programma's, programma's die mogelijk het probleem voor me zouden oplossen. Ik koos ervoor om bij Reg Clean Pro of Pro Reg clean te gaan kijken en dit ging aan de slag met analyseren. Maar feitelijk wilde ik met dat programma alleen maar naar mijn eigen probleem kijken. Dus ik wilde dat programma weer verwijderen. Maar dat lukt(e) van geen kanten, niet middels verwijderen in Software en niet middels uninstall en zo. Nu zit ik met een computer die naast de genoemde stommiteit, op bepaalde momenten, en dat is bijvoorbeeld als ik Kladblok wil openen, me tracteert op een scherm met de titel Advanced File Optimizer, (wat inhoudt dat ik met dat programma aan de slag moet), en het kladblok voor me gesloten houdt. Bij Systeemherstel gebeurt hetzelfde. Ik moet dus nu eerst van dat rottige hulpprogramma af zien te komen, Wie helpt me daar weer bij???

VrGr,

Henkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er is bij C:\Program Files\ .... geen RegClean Pro te vinden. Waarschijnlijk door al mijn verwijderhandelingen

Om nu toch al die lastige resten te verwijderen denk ik erover om nu weer RegClean Pro te installeren in de hoop dat de lastige restjes dan weer aan dat programma als geheel gekoppeld zullen worden, om dan dat programma als geheel middels wat u boven voorstelt aan te pakken. Is dat een slechte gedachte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we eerst eens een andere weg bewandelen !

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngzoek.exe naar het bureaublad.

  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
startupall; 
filesrcm; 

Vink nu de onderstaande opties aan.

  • Running processes
  • Recently Created
  • Startup Information
  • Installed Programs
  • HijackThis Log
  • Auto Clean

  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jen Pierre, Dasle, Jion, Passer en Kape,

U allemaal zeer bedankt tot zover. Voor ik verder ga(durf te gaan) wil ik eerst al mijn bestanden en email contacten en wat er verder van nut is op een externe harde schijf zetten. Ik kan nu overal nog bij.

Een tweede punt is dat we met ingang van morgen, eigenlijk vandaag al, kleinkinderen te logeren krijgen tot en met zeker woensdag. Daarna moet de oude man even 'bijkomen' en dan alles van de computer op die externe schijf zetten, en dan pas ga ik me weer actief met deze problemen bezighouden.

U ziet me dan wel weer op het forum verschijnen. Dank, Dank allemaal en tot later.(Hoe zet je als bedankje zo'n handje neer, waar haal je dat vandaan)

Prettige dagen.

dommehenkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.