Ga naar inhoud

"Te verwijderen cookies" in CCleaner worden niet verwijderd


Leono

Aanbevolen berichten

Ja, het is en blijft een probleem.

De CCleaner heb ik altijd gebruikt om cookies te verwijderen en dat deed hij ook altijd, maar nu dus niet meer zoals het zou moeten. Ook kun je als alle cookies weg zijn goed zien welke nieuwe cookies er zijn verschenen zodat je die eventueel kan behouden (inlogcookies). En, bij alles waar de naam 'Google' ('googleads.g.doubleclicks.net', om maar eens wat te noemen) bij staat krijg ik nu niet meteen de associatie van betrouwbaarheid.

Bovendien: als ik deze koppige cookies niet als een probleem zou zien zou ik mij niet naar dit forum (en dat van Piriform) begeven hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngzoek.exe naar het bureaublad.

  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
startupall; 
filesrcm; 
autoclean;

Vink nu de onderstaande opties aan.

  • HijackThis Log
  • Firefox Look
  • Chrome Look
  • Firefox Defaults
  • Reset Chrome
  • IE Defaults

  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape,

Een nieuwe situatie: omdat ik gisteren naast dit cookie-probleem ook gek werd van een aanhoudende pop-up van Internet Explorer over invoegtoepassingen beheren èn ook nog een steeds terugkerende mededeling van het Catalyst Control Centre (werkt niet meer) besloot ik om vandaag te beginnen met systeemherstel (terug naar de datum van mijn eerste herinstallatie van Windows 7, een week geleden).

Toen systeemherstel niet alle problemen oploste besloot ik de hele Windows 7 er nog eens opnieuw op te zetten. Dit keer werkte de Acer eRecovery wèl en had ik de 4 herstel 'CD-R's niet nodig. Via het programma ging het een stuk sneller, behalve dan het updaten (135 updates die ook nog af en toe bleven hangen). Na uren bezig te zijn geweest kreeg ik de Office Starter niet aan de gang en daarom heb ik nu voor de derde keer in een week een herinstallatie gedaan.

Nu werkt opeens de bijgeleverde McAfee weer (voor 2 weken) en de Office Starter doet het gelukkig ook (er kwam zelfs een onverwachte update voorbij).

De CCleaner heb ik er nog niet op en ik twijfel zelfs of ik hem nog wel moet gaan gebruiken. Als ik die cookies nu weer zou zien zou ik in een depressie geraken. Maar, normaal gesproken zouden die cookies nu toch definitief weg moeten zijn. Wat denkt u?

aangepast door Leono
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.