Ga naar inhoud

[OPGELOST] Access probleem


ampoel

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem. Telkens als ik access start komt er een probleem. Ik start access op ik kan het eventjes gebruiken en dat komt er dit:

(eerste afbeelding )Dan duw ik op foutenrapport en dan krijg ik de tweede afbeelding.

Weet er iemand een oplossing?Zoniet een gelijkaardig programma?

Groetjes

Doc1.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste is dat je dit foutenrapport laat verzenden, je gaat dan een melding krijgen dat het rapport verstuurd is en onderaan zie je soms een link (niet altijd het geval) klik er dan op. Je komt op de site van Microsoft terecht en daar zal de oplossing instaan.

Als dit niet het geval is, kun je best Office eens verwijderen en opnieuw installeren. Vaak helpt dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe moet ik dit dan doen, upgraden? Maar heb geen zin om iets te betalen heb binnenkort toch een nieuwe pc. Maar is er voor het moment geen gratis alternatief?

Upgraden is niet nodig hoor. Gewoon in je configuratiescherm bij software gaan kijken en daar access verwijderen (of eventueel heel office) en dan je office cd er weer in leggen en opnieuw installeren (let op dat je je serienummer en je cd nog hebt voor je begint met je office te verwijderen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.