Ga naar inhoud

woorden worden onderstreept en geeft hinderlijke reclame


Ebonny

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb ondertussen antwoord gekregen van Smeenk, de maker van Zoek.exe.

A.d.h.v het log is er niets te zien wat jouw printer probleem kan veroorzaken.

Ben je zeker dat het probleem zich pas voordeed sinds de fix met Zoek?

Zien andere computers bij je thuis die printer nog wel?

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft Security Essentials is eerlijk gezegd zowat de zwakste virusscanner die ik ken. Deze scoort heel ondermaats.

Ik zou je zowizo aanraden om een andere scanner zoals bvb. Avast te installeren.

We zullen eens kijken of een reset van je Firewall helpt om je printer terug te krijgen.

Ga naar je start menu en onderaan in de zoekbalk typ je: Netsh firewall reset

Nadat je op Ok geklikt hebt, verschijnt automatisch de command prompt van Windows 7, nu wordt de Firewall gereset.

Nadat de Firewall is gereset verdwijnt automatisch de commandprompt weer.

Nadat de Firewall is gereset, dien je terug toestemming te geven aan bepaalde programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de firewall gereset. Welke vinkje kan ik het beste aanzetten. nu staat aan Core Metworking, Hulp op afstand en Netwerk detecteren. Printer doet het nog niet.

Hoe kan ik zo veilig mijn huidige virus scanner verwijderen en dan een nieuwe erop zetten? Is een virus scanner kopen een optie of is er een free one.

Mijn printer "HP Photosmart 3210 All-in-one"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat de firewall instellingen maar staan zoals ze standaard staan aangevinkt.

Microsoft Security Essentials verwijderen:

Klik op de Startknop, typ Appwiz.cpl in het tekstvak Programma's en bestanden zoeken en druk vervolgens op Enter.

Klik met de rechtermuisknop op Microsoft Security Essentials en klik vervolgens op Verwijderen.

Start de computer opnieuw op.

Er zijn voldoende gratis virusscanners. HIER vind je een lijstje met wat uitleg over elke scanner.

Persoonlijk zou ik je Avast aanraden. (zie post 24)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn Microsoft Security Essentials verwijderd en Avast erop gezet.

Printer werkt nog steeds niet. Van alles geprobeerd.Ook vast aangesloten als lokale printer.

HP dokter gebruikt.

Het probleem is dat de printer gezien wordt als zijnde niet aangesloten. Printer gereset.Niets helpt.

Wat kan het zijn. Op mijn ander Pc werk het wel. Help Help.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiep Hiep.

De printer doet het weer. Gewoon de HP software opnieuw geïnstalleerd.

Volgens mij kan ik de case afsluiten. Er zijn wel wat veranderingen nu. Bv Internet start langzamer. Outlook start langzamer.

Misschien krijg ik de sneller in de toekomst. De virus scanner is wel een trial zie ik nu. Dus over 30 dagen toch maar kopen of nog een andere nemen.

Ik dank je voor je hulp.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.