Ga naar inhoud

Re : Probleem versturen mails vanuit Outlook welke soms wel en niet ontvangen worden.


herman waeyen

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een probleem bij het verzenden van e-mails via mijn Outlook programma.

Ik werk al jaren met het Outlook programma van Microsoft.

Thans krijg ik echter reclamaties van collega’s en andere contacten dat zij mijn email de ene keer wel en de andere keer niet binnenkrijgen.

Momenteel los ik dit op door de mail te kopiëren in Webmail van Telenet en dan opnieuw te versturen hetgeen tamelijk omslachtig is.

Hierop heb ik ook mijn Service Provider Telenet gebeld welke mij zegt dat dit niet aan hen ligt maar aan mijn software programma Outlook en ik hiervoor bij Microsoft moet zijn.

Volgens hen kan een mogelijke oorzaak liggen in het feit dat ik nog steeds de oude alias “pandora.be” gebruik in plaats van “telenet.be” wat volgens sommige kennissen van mij pure zever is omdat zij ook nog met pandora.be werken en hier nooit last van hebben.

Kunnen eventueel meegestuurde bijlagen hier de oorzaak van zijn ?

Heb jij enig idee waaraan dit kan liggen , of hoe ik dit kan oplossen ?

Graag een advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens hen kan een mogelijke oorzaak liggen in het feit dat ik nog steeds de oude alias “pandora.be” gebruik in plaats van “telenet.be” wat volgens sommige kennissen van mij pure zever is omdat zij ook nog met pandora.be werken en hier nooit last van hebben.

Waarom wil je eigenlijk pandora.be blijven gebruiken want dat is al van 2004 verleden tijd? :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.