Ga naar inhoud

kan niet meer printen vanuit Outlook Express


artheme

Aanbevolen berichten

Ik moet enkele ingekomen mails afprinten en krijg volgende boodschap in een kader:

"Fout in het script voor Internetexplorer"

fout opgetreden in het script op deze pagina

regel 2275

teken 1

niet nader omschreven fout

code 0

URL://ieframe.dll/previews.js

wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina ?

ja / nee

dit kader vedwijnt als ik op een der beide knoppen (ja/nee) klik

mijn printer (HP Deskjet 3070A e-all in one series) is met usb kabel verbonden aan p/c

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat er in die mail een link naar... of gaat het om een nieuwsbrief in HTML?

Voer onderstaande eens uit:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komen we terug op de vraag of het om een gewone e-mail gaat of een soort nieuwsbrief of........... die je wil uitprinten?

Maak eens een printscreen van de e-mail met foutmelding (zorg wel dat er geen e-mailadressen zichtbaar zijn) en plaats die afbeelding in een volgend bericht.

Hoe je een printscren kan maken lees je hier (klik erop) , hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag clarkie,

ik probeer nog steeds teksten in e-mails te printen maar krijg nog steeds hetzelfde venster.

nb. bij printscreen lukt het ook niet ! (ook niet met de uitleg in je vorige boodschap).

ik ga een echte foto maken van mijn scherm als dit je kan helpen.

grt

artheme

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag clarkie,

heb nog steeds mijn probleem. kan niet printen vanuit outlook express. probeerde ook een foto te printen die onder de tekst stond maar dat gaat ook niet. ik krijg volgende melding:

" kan bestand c:/windows/system32/mshtml.hlp niet vinden. wilt u proberen het bestand zelf te vinden (daaronder keuzevakjes ja en nee) " .

grt

artheme

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat deed je met/na die keuzevakjes?

als je googlet op mshtml.hlp zie je wel meer problemen met dat bestand. het is dus van belang dat opnieuw op je pc te krijgen.

hoe:

ofwel, je kopieert vanaf een andere xp-pc en plakt het in je eigen c:/windows/system32 map

ofwel, je neemt de xp-cd en haalt 'm daarvan af via deze instructie: How to expand Windows XP files from the installation disk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.