Ga naar inhoud

Waar vind ik de beveiligingssleutel om op internet te geraken


Wiske001

Aanbevolen berichten

Ik formatteerde de laptop van mijn dochter en installeerde opnieuw windows 7, dat is aardig gelukt maar ik krijg hem niet verbonden met internet.

Er wordt telkens een "beveiligingssleutel" gevraagd. Ik dacht dat deze aan de achterkant van de router stond maar dat werkt niet. Ik twijfel ook aan de internetinstellingen.

De laptop van mijn dochter is een Medion en ik kan op internet met deze Apple laptop

Kan iemand helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er een sleutel wordt gevraagd, zit het 'aan de kant van de laptop' wel oké, mag je veronderstellen.

vervolgens is het de vraag of de sleutel de juiste is.

in vrijwel alle routers kan men 'radionaam' en beveiligingssleutel aanpassen. de sleutel 'onderop' werkt alleen als je de router reset naar fabriekswaarden. (lees handleiding hoelang je de resetknop moet indrukken, dat verschilt nogal per merk en type)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt telkens een "beveiligingssleutel" gevraagd. Ik dacht dat deze aan de achterkant van de router stond maar dat werkt niet.

Welke provider heb je?

Normaal gezien heb je van je provider alle gegevens ontvangen om draadloos te kunnen werken, wat dat is je bedoeling toch? Draadloos op internet gaan?

Je zou een SSID en een WEP of WPA2 key moeten terug vinden.

Die vraag naar de beveiligingssleutel zal dan de WEP of WPA2 key zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.