Ga naar inhoud

windows installatie-cd


heroo234

Aanbevolen berichten

Hallo

ik heb onlangs besloten dat ik mijn windows opnieuw wil installeren vanwege een paar virussen, verschillende malware en problemen met de internetverbinding. ik heb namelijk 1 probleem. ik vindt de installatiecd niet meer het serienummer heb ik wel nog.

nu mijn vragen: kan ik een nieuwe installatiecd maken? en hoe pak ik herinstallatie van windows aan?

ik heb op internet al van alles gevonden, maar alles was zo vaag en vooral over die eerste vraag was weinig te vinden.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien iemand in je kennissenkring beschikt over de zelfde Windows versie kan je die schijf gebruiken en de Windows- key van jouw PC gebruiken om de installatie uit te voeren.

Via deze link kan je ook legaal Windows downloaden maar je zit dan verveelt met de Taal, die kan je wel omzetten naar Nederlands.

Wat wel ontbreekt in je bericht is om welke Windows versie het gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja natuurlijk maar als je die jaren niet nodig hebt kan die in al die jaren wel eens tussen de oude papieren belanden hé ;)

maar nog even voor de duidelijkheid als ik de juiste versie van die link download, moet ik gewoon het isobestand op een lege cd(moet dit een bepaald soort cd zijn?) branden? kan ik dan beginnen met de formatatie van mijn harde schijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.