Ga naar inhoud

Internet explorertabblad Google


Jean Paul

Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dasle,

Ik weet hoe het te doen maar de vraag was : moet ik het gewoon bijvoegen als prscr of moet ik het eerst open doen en de inhoud selecteren en in het bericht toevoegen ?

Ik geef alvast het bestand mee van op het bureaublad.

indien u de inhoud moet hebben , tenzij je het kunt openen, zeg maar.

- - - Updated - - -

Hoe moet ik de inhoud ervan inbrengen ?

ScreenShot005.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect.

Uit dit logje blijkt dat je Internet explorer 11 hebt geinstalleerd.

Ook het NL taalpakket is geinstalleerd.

Alles lijkt normaal te zijn.

Misschien nogmaals proberen om internet explorer te resetten.

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Als ik Alt in duw dan komt het woord "File" in blauwe kleur en gebeurt er niets. Bij het andere , de automatische, krijg je een venster die vraagt om te resetten en wanneer je dat doet verdwijnt alles en heb ik geen IE meer.

daardoor heb ik de pc opnieuw moeten in systeemherstel zetten .

- - - Updated - - -

hallo,

Als ik Alt in duw dan komt het woord "File" in blauwe kleur en gebeurt er niets. Bij het andere , de automatische, krijg je een venster die vraagt om te resetten en wanneer je dat doet verdwijnt alles en heb ik geen IE meer.

daardoor heb ik de pc opnieuw moeten in systeemherstel zetten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag,

ik heb zopas een sessie van 5 uren achter de rug met Norton helpcenter ivm het niet kunnen verlengen/installeren van mijn antivirusprogramma.

Ik kreeg een blauw crashscherm tot 2x toe en de oorzaak is uitgevist dat het de updating was naar IE 11 die de oorzaak was.

Na menige ingrepen lukt men er niet in een bepaald BK te verwijderen in IE10. De IE11 is reeds verwijderd.

Nu moet ik contact opnemen met Microsoft om een bepaald KB weg te nemen, zo niet moet de Laptop naar fabrieksinstelling worden teruggebracht.

Bijgevolg heeft het absoluut geen zin meer om deze discussie verder te zetten daar we nog steeds niet tot een oplossing zijn gekomen. Dus de diagnose van Norton is dat IE 11 de dader is.

Bij deze neem ik dan ook het besluit om de discussie te beindigen.

Ik wens jullie ,personen die zijn tussen gekomen, zeer hartelijk te bedanken voor de inzet en geduld om mij te helpen. Ik geef jullie 100 schouderklopjes hiervoor.

Bij deze wens ik jullie allen een goed jaareinde en een spetterend en gezond 2014.

met de allerbeste dank en groeten,

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.