Ga naar inhoud

Internet explorertabblad Google


Jean Paul

Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij het downloaden van uw voorstel voor IE 11 kreeg ik volgende opmerking:ScreenShot007.bmp
Dat heel vreemd want IE 11 is de nieuwste versie :hmmmm:

Ok, we proberen een andere aanpak.

Open een nieuw kladblokbestand.

Kopieer onderstaande code in dit kladblokbestand.

dir %WINDIR%\servicing\Packages\Microsoft-Windows-InternetExplorer-*.mum > %userprofile%\desktop\dirIE.txt

Ga dan naar Bestand - Opslaan als.

Bij "Opslaan in" kies je bureaublad

Bij "Bestandsnaam" zet je: IEdir.bat

Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Klik op de knop Opslaan.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en dubbelklik er op om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je nu %userprofile%\desktop\IEdir.bat en druk enter

De instructies in het bestand IEdir.bat zullen nu worden uitgevoerd en op je bureaublad verschijnt het bestandje dirIE.txt

Voeg nu dit bestandje dirIE.txt als bijlage toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik weet niet wat er gaande is maar ik krijg geen "reactie"knop meer maar steeds "reageren op discussie" en dan moet ik weer opnieuw inloggen.

Ik krijg dan steeds ook weer volgende : zie prsc [ATTACH]29507[/ATTACH]

Sorry, ik ben sedert enkele tijd veel gegevens verloren waaronder hoe je een kladblokbestand maakt.

Kun je eens terug de weg wijzen aub.

Ik begin er ook aan te denken om deze discussie te beeindigen en alles in het Engels te laten want het is niet goed voor mijn tikker hoor.Ik krijg er de zenuwen van.

ScreenShot008.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik ben sedert enkele tijd veel gegevens verloren waaronder hoe je een kladblokbestand maakt.

Kun je eens terug de weg wijzen aub.

Klik met de rechter muisknop op een lege plaats op je bureaublad.

Ga dan maar nieuw en klik vervolgens op tekstdocument.

Kladblok zal nu een nieuw bestand openen en dan kan je de instructies van mijn vorig bericht verder uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de tekst dir %WINDIR%\servicing\Packages\Microsoft-Windows-InternetExplorer-*.mum > %userprofile%\desktop\dirIE.txt in een nieuw tekstbestand hebt gekopieerd doe je het volgende.

post-24526-1417705629,2985_thumb.png

Klik in de linkerbovenhoek op Bestand en in het keuzemenu klik je op Opslaan als waarna je volgend venster krijgt.

post-24526-1417705629,3359_thumb.jpg

Klik op het driehoekje zoals aangegeven in de afbeelding en dan zou je Alle bestanden (*.*) moeten kunnen kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kopieer en plak de code die je in dit bericht terug vind in een nieuw tekstdocument en sla het dan gewoon als tekstdocument op.

Rechtsklik op het tekstdocument wat je zonet opgeslagen hebt en kies Naam wijzigen.

post-24526-1417705630,4528_thumb.png

Zorg nu dat niet enkel de bestandsnaam Nieuw tekstdocument is geselecteerd maar ook de extensie .txt zoals je ziet in de afbeelding.

En typ nu IEdir.bat zoals in de volgende afbeelding.

post-24526-1417705630,4762_thumb.png

Klik nu gewoon met de linkse muisknop op een lege plek op je bureaublad en je krijgt de volgende melding.

post-24526-1417705630,4921_thumb.png

Klik hier op Ja om de extensie te wijzigen en je bestand ziet er dan als volgt uit.

post-24526-1417705630,5145_thumb.png

Dubbelklik no op het IEdir.bat bestand en even later verschijnt er een dirIE.txt bestand op je bureaublad.

Dit is hopelijk wat Kweezie Wabbit nodig heeft ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk op de Windows + R toets waarna het uitvoervenster verschijnt.

post-24526-1417705630,6083_thumb.png

Typ in het uitvoervenster control folders en druk op Enter

post-24526-1417705630,6313_thumb.png

Ga vervolgens naar het tabblad Weergave en haal het vinkje weg bij Extensies voor bekende bestandstypen verbergen en klik op Toepassen en OK.

Nu zou je de extensies wel moeten kunnen zien.

Laat maar weten of het nu wel wil lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.