Ga naar inhoud

Kan geen groot bestand meesturen in Microsoft Office Outlook 2007


kkar

Aanbevolen berichten

Hallo,

Kan geen groot bestand meesturen in Microsoft Office Outlook 2007,klein geen probleem zowel ontvangen als versturen.

Gisteren zei iemand tegen mij dat ie een deel foto's wilde sturen naar mijn emailadres en dat ging niet zei ie.

Nu vandaag probeerde ik van hieruit 2 emails te versturen naar mezelf,een klein van een paar kb's en eentje waar ik een bestand van 3 MB'S aanhing,dat eerste verzond ie zonder prob(heb het al terug ontvangen ook) maar het tweede(grote) wilde ie niet verzenden.

Nu is mijn vraag,wat is er aan de hand ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kkar,

Wat aan de hand is weet ik niet.

Wellicht te proberen via mijnbestand.nl of WeTransfer (free tot 2GB)

Het is natuurlijk nooit een probleem geweest zowel het meesturen als ontvangen van een groot bestand via email eh...,maar nu dus wel voort en gelijk je hierboven zegt zou het meesturen van hieruit van een groot bestand de oplossing kunnen zijn,maar niet het ontvangen van een groot bestand welk iemand anders dan naar hier zou sturen eh....

(Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik in mijnbestand.nl een bestand uploude windows live messenger manuel.pdf downloaden en vervolgens beneden toen op email meesturen drukte en het niet ging hier.

- - - Updated - - -

Neem eerst bericht 2 door.

Wat misschien de oorzaak kan zijn is je antivirusprogramma.

Schakel het als test even uit en probeer het dan eens.

Lukt het dan wel heeft het hoogstwaarschijnlijk met de instelling time- outs bij scannen van e-mails te maken.

Heb dat geprobeerd,maar ging nog niet.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je dan een foutmelding? Welke?

Nee kreeg geen foutmelding ik klikte dus op email daar en er gebeurde niks,toen dacht ik om die link "http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GBS6CDVJHIQZ.pdf"te kopieëren en hem maar in een email te zetten naar mij en zie hieronder wat ik aankreeg net.

aangepast door clarkie
afbeelding verwijderd wegens aanwezigheid van e-mailadres
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zegde dat die e-mail verstuurd werd dan en dat ze die direct dan zelf terug aankregen .

Kan ikzelf ergens niet per ongeluk een vinkske eergens weggedaan hebbeb,zodat ie hier geen grote bestanden nimmer kan aankrijgen?

aangepast door kkar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zegde dat die e-mail verstuurd werd dan en dat ze die direct dan zelf terug aankregen .

Maar er zal dan toch een soort foutmelding bij gestaan hebben waarom die mail bij jouw niet aankomt.

Heb je al eens gecontroleerd of in je webmail niet wat veel mails staan?

Ook in Outlook is er een time-out aanwezig, te vinden via accountinstellingen dan dubbelklikken op je account.

In het volgende venster klik je op meer instellingen...

In het volgende venster ga je naar het tabblad geavanceerd.

Zorg dat time-outs voor server minstens op 1 minuut staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost eh....,hoe het kan weet ik feitelijk niet(heb wel ne virusscanner gedraaid hier en malwarebytes,die hebben beiden wel iets gevonden toen maar of het daar aan lag weet ik niet,want die draaide ik hier ook al voor ik mijn vraag hier stelde.We zullen zeggen het werkt nu.......dus dat goed eh.....:-))

Die time-out stond hier op ne minuut,dus daar heb ik er 3 van gemaakt.

Maar ik markeerde het nog niet als opgelost,omdat als ik dat deed ge niet meer kunt reagern en ik heb nog een vraag.

Waar en hoe kan ik controleren welk jij hiernaast vraagt? (Heb je al eens gecontroleerd of in je webmail niet wat veel mails staan?

)

aangepast door kkar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.