Ga naar inhoud

Driver Max: is die te vertrouwen?


Passer

Aanbevolen berichten

'k besloot van mijn systeem even te laten checken en hij kwam met een aantal drivers die out-of-date waren.

Dus haalde ik voor een deel al nieuwe drivers binnen en vanmorgen was het de beurt aan een USB-HID-driver.

Hij installeerde die dus en nadien... deed noch mijn toetsenbord noch mijn muis het nog. Moest ik dus de resetknop gebruiken.

Bij het opnieuw booten was het nog van dat en dus ging ik via veilige modus een herstelpunt terugplaatsen

In de bios deed mijn tobo het blijkbaar nog wel en ik raakte in veilige modus - alleen: dààr werkte mijn tobo niet meer (laat staan mijn muis) en zat ik dus vast want ik kon niet verder, 'k kon geen herstelpunt aanklikken.

Na veel geprul en geprobeer deed ineens mijn tobo het wel weer - mijn muis nog niet - en toen was ik op goede weg en kon een herstelpunt terugplaatsen.

Vandaar mijn topic-titel-vraag - want ik vertrouw het niet helemaal meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf hou niet van zulke programma's.

Gaat het om een merk PC zoek je naar updates via de website van de fabrikant.

Is het geen merk PC doe je het zelfde maar dan moet je voor iedere stukje hardware naar de desbetreffende website surfen.

Maar zolang er geen problemen zijn en je PC en onderdelen hun werk goed doen is er geen nood aan drivers en kan je best alles laten zoals het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook op een tweede punt ging het mis: hij had drivers voor mijn Logitech toetsenbord bijgewerkt en nadien miste ik een paar mogelijkheden die ik vroeger wel had : mijn tabblad F-keys was ribbedebie evenals mijn tabblad Options.

Dag, Driver Max, 'k wuif je 'tot nooit meer' met mijn handje ! ! a037.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.