Ga naar inhoud

nieuwe speakers met subwoofer en geen geluid


Irene Lommers

Aanbevolen berichten

Zaterdag nieuwe geluidsboxen gekocht voor mijn desktop PC en aangesloten, maar ik kreeg geen geluid wat ik ook probeerde. Toch nog de hele avond geprobeerd en ineens toch geluid. Nu startte ik hem later opnieuw op en weg geluid. Ik ben naar Start en configuratie gegaan, heb alles opnieuw getest en volgens de configuratie doet hij het goed. post-46328-1417705609,6596_thumb.jpgMaar ik hoor dus niets. Wat doe ik fout?:dong:

Ik heb een windows 7 systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je bericht verplaatst naar je reeds bestaande discussie omdat het over het zelfde probleem gaat.

Klik eens langs je klok rechts beneden met de rechtermuisknop op het geluidsicoon en klik dan op volumemixer open.

Staat daar het geluidsvolume juist bij de gebruikte toepassing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens langs je klok rechts beneden met de rechtermuisknop op het geluidsicoon en klik dan op volumemixer open.

Staat daar het geluidsvolume juist bij de gebruikte toepassing?

Clarkie bedoeld rechts onderaan van uw beeldscherm in de taakbalk ziet je geluid icoontje en daar met de rechtermuisknop klikken.

post-23245-1417705610,3745_thumb.png

post-23245-1417705610,4067_thumb.png

post-23245-1417705610,4275_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.