Ga naar inhoud

Een besturingssysteem wijzigen


Fredman

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop geformatteerd en er eerst Windows XP op gezet. Later ben ik van gedacht verandert en er toch maar Vista op gezet. Ik dacht dat met Vista te installeren XP automatisch zou verwijderd worden en hoewel ik nergens een spoor van de oude XP installatie weet te vinden, krijg ik bij opstart toch de melding "kies het besturingssysteem dat u wil starten"

Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dit niet weergeeft en automatisch doorstart met Vista en waar vind ik dan eventueel onderdelen van die oude XP installatie en hoe verwijder ik dat dan best?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de keuze tussen Windows Vista en "een ander besturingssysteem". Als ik daar klik krijg ik de keuze om normaal te starten of onder veilige modus en dan start Vista toch op. Ik denk dus niet dat er nog iets van Xp op staat maar dat keuzescherm dient eigenlijk voor niets. Ik moet eens testen of dat verandert met dat programma.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.