Ga naar inhoud

pictrogram computer werkt niet.


theodoor

Aanbevolen berichten

Hallo, wie kan mij helpen met dit probleem,

als ik dubbel klik op de snelkoppeling computer open hij wel maar zet hem in de menubalk onderin en ik kan hem dan niet openen. hoe vaak ik ook klik hij kom niet op mijn scherm naar voren hij blijft onderin staan.

Ook via start en dan op computer klikken werkt niet. Voor de rest werkt de computer wel goed en andere pictogrammen werken wel.

Mvg Theodoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie geweldig bedankt voor je reactie, maar ik denk dat het euvel al verholpen is waarschijnlijk is zijn het de batterijen van de muis (daar had ik iets van gevonden op internet) ik heb hem thuis aangesloten en met een muis met een draadje werkt het wel.

Ik wacht nog even af of het dat was en laat het je weten.

de windows versie was win 7 ultimate.

Groet Theodoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie ik was voorbarig helaas de collega is naar huis gegaan nieuwe batterijen in de muis maar nee niet werken, toen geprobeerd met een USB muis ook die deed het niet, hier bij mij met een ouderwetse muis wel zo een met een groene stekkertje.

Hij komt morgen weer en dan ga ik nog maar eens zoeken misschien de driver voor de USB poorten opnieuw instaleren. ik houd je op de hoogte, als je nog iets anders weet graag. Dit is de eerste keer dat ik dat mee maak. ik ga ook je eerste raad opvolgen ik laat het je weten.

Groet Theodoor.

aangepast door theodoor
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie ik was voorbarig helaas de collega is naar huis gegaan nieuwe batterijen in de muis maar nee niet werken, toen geprobeerd met een USB muis ook die deed het niet, hier bij mij met een ouderwetse muis wel zo een met een groene stekkertje.

Hij komt morgen weer en dan ga ik nog maar eens zoeken misschien de driver voor de USB poorten opnieuw instaleren. ik houd je op de hoogte, als je nog iets anders weet graag. Dit is de eerste keer dat ik dat mee maak. ik ga ook je eerste raad opvolgen ik laat het je weten.

Groet Theodoor.

Hij is vandaag weer geweest en hier werkte hij perfect. ik ben nu de weg kwijt.

Groet Theodoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie, gisteren was hij met zijn computer bij mij thuis ik sloot hem aan gebruikte zijn muis en toetsenbord, en ja alles werkte goed dubbelklik op de pictogram computer en ja hoor gewoon openen, ook via start en dan op computer klikken werkte ook gewoon.

Hij gaat naar huis sluit daar alles weer aan en nee!! niet werken. Als hij thuis op de pictogram computer klikt gaat hij naar de onderste balk van je scherm en kan hem niet openen. hij kan alleen via documenten en dan links op computer klikken dan kan hij pas kijken naar zijn harde schijven.

Het is raar maar waar.

Vandaar dat ik de weg kwijt ben, bij mij thuis wel maar bij hem niet.

Groet Theodoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het gaat niet over jouw PC maar die van je collega.

Als het probleem enkel bij hem thuis optreedt moet het probleem daar ook te vinden zijn.

Sluit hij thuis nog andere hardware aan op zijn PC? Misschien veroorzaakt dat het probleem.[/QUOT

Ja dat doet hij een printer, ik zal eens vragen of het alleen computer, het scherm, muis en toetsenbord aansluit en eens kijken wat er dan gebeurd.

Ik zal het in het nieuwe jaar laten weten aan je wat de uitslag is , ik ga ook bij hem langs ik begrijp hier niets van, dus uitzoeken.

Bedankt zover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.