Ga naar inhoud

Mogelijk virus


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb met veel moeite het Ubuntu programma op mijn USB kunnen installeren maar ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg mijn PC niet opgestart via die USB, hoe moet ik in dat bootorder of boot sequence geraken??

- - - Updated - - -

Mijn PC bevriest nu ook de ganse tijd en het duurt eeuwen vooraleer er een commando tot uitvoering komt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarjuist nog eens geprobeerd UBUNTU op te starten via de USB en nu ging het wel??

Ik heb dan jullie richtlijnen gevolgd en kon mijn bestanden zien die in mijn documenten en afbeeldingen staan maar geen spoor van wat er vroeger op die Backupmap stond van mijn andere wat ik dacht harde schijven.

Ik zal nu eens recova proberen of wat moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dan maar of je iets kan recupereren met Recuva.

Onderstaande als geheugensteuntje .

Misschien is er met Recuva nog iets te redden van de gewiste bestanden

Handleiding Recuva

Als je Recuva gaat gebruiken, heb ik nog enkele tips die niet in de handleiding staan.

Voor je de scan start, ga je naar de opties en open de tab acties.

Vink daar alle vakjes aan behalve "toon nul byte-bestanden".

Als je effectief bestanden gaat terughalen van de D of de F schijf, zet je de teruggehaalde bestanden best op de C schijf of op een externe schijf .

Anders loop je het risico dat er bestanden overschreven worden die nog moeten hersteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nu een harde schijf van ongeveer 320 GB.

Dan zou je met een schijf van 500 GB of 1 TB al ruim voldoende hebben.

Ik zou 1TB nemen, dan heb je voldoende reserve en kan je ze later ook gebruiken om de systeembackups te bewaren.

De prijs hangt af van het merk en de winkel.

Maar voor 50 tot 70 € heb je al een schijf van 500 GB.

Een schijf van 1 TB kost tussen de 80 en 100 €

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.