Ga naar inhoud

Zita startpagina laad niet goed


Hensyr

Aanbevolen berichten

Dag Kape,

Adw-Cleaner is uitgevoerd en hier is het log daarvan:

# AdwCleaner v3.019 - Report created 22/02/2014 at 13:11:49

# Updated 17/02/2014 by Xplode

# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)

# Username : User - USER-HP

# Running from : C:\Users\User\Desktop\adwcleaner.exe

# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\BingBar_RASMANCS

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\MobogenieAdd

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{0A18A436-2A7A-49F3-A488-30538A2F6323}

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{007EFBDF-8A5D-4930-97CC-A4B437CBA777}

Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{D43B3890-80C7-4010-A95D-1E77B5924DC3}

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{D43B3890-80C7-4010-A95D-1E77B5924DC3}

Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{9EDC0C90-2B5B-4512-953E-35767BAD5C67}

Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{D43B3890-80C7-4010-A95D-1E77B5924DC3}

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16518

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1470 octets] - [22/02/2014 13:11:12]

AdwCleaner[s0].txt - [1286 octets] - [22/02/2014 13:11:49]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt - [1346 octets] ##########

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

het laden van de Zita pagina's is verbeterd maar het laden ervan moet nog altijd gebeuren met de vernieuwen knop F5

voorbeeld:

[ATTACH=CONFIG]30517[/ATTACH]

moet zijn:

[ATTACH=CONFIG]30518[/ATTACH]

- - - Updated - - -

de pagina indeling is dus verkeerd geladen en de teksten ontbreken, pas na het indrukken van de F5 toets wordt de pagina wel juist weergegeven.

Echter is dit niet meer met alle pagina's dus is er wel verbetering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat CCleaner de boel eens opruimen:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kape,

De computer van mijn vriend heb ik opgeruimd met CCleaner maar zonder het beoogde resultaat.

Zita pagina's laden nog steeds verkeerd, pas na het indrukken van F5 toets krijgen we de pagina in de juiste indeling te zien.

Voorbeeld:

[ATTACH=CONFIG]30571[/ATTACH]

na de F5 toets:

[ATTACH=CONFIG]30572[/ATTACH]

Raar is wel dat we het alleen bij de pagina's van Zita hebben, zou het dan aan Zita zelf kunnen liggen.

Ik heb hun reeds een mail gestuurd met dit probleem maar ze zeggen alleen dat ze het aan de technische dienst gaan doorgeven, verder niets.

Zita is hier samen met een paar andere tabbladen de startpagina op de computer in deze volgorde: tabblad 1 = Zita, tabblad 2 = Google en tabblad 3 = Imikimi

Link naar reactie
Delen op andere sites

De homepage van Zita start hier op alle browsers probleemloos én volledig ???

Als je nu die startpagina's eens wisselt, krijg je dan hetzelfde effect ?

Juist, thuis op mijn computer laden de homepages van Zita ook probleemloos, dus ligt het niet bij Zita zelf, ergens moet er iets fout lopen bij mijn vriend zijn computer.

Ik heb bij mijn vriend zijn computer op het tweede tabblad (= google startpagina) ook eens Zita ingegeven en opgezocht, maar ook op het tweede tabblad loopt Zita in het honderd.

Het wisselen van de tabbladen door Google als eerste te zetten en Zita als tweede tabblad en Imikimi als derde tabblad bood ook geen verbetering.

De Zita pagina's laden eerst verkeerd en na vernieuwing laden ze probleemloos goed.

Je kan ook eens met ccleaner ( via de functie cleaner) alles wat met de browser te maken heeft opkuisen.

Dag Clarkie,

bedoel je de laatste twee items van Internet Explorer in CCleaner ook aan te vinken? zie voorbeeld:

[ATTACH=CONFIG]30586[/ATTACH]

dus "Geschiedenis voor AutoAanvullen" en "Opgeslagen wachtwoorden" aanvinken?

De gewone cleaning zoals in de afbeelding te zien heb ik reeds uitgevoerd, maar niet met de twee laatste items van Internet Explorer aangevinkt.

Als je dat bedoeld wil ik dit wel eens uitvoeren.

Ook het register in CCleaner heb ik opgeruimd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.