Ga naar inhoud

error 1603


miesmoes

Aanbevolen berichten

Heb je in de verkenner gekeken bij program files?

Worden er ergens bestanden of mappen opgeslagen over het game zodat je verder kan gamen waar je het laatst gebleven bent, verwijder die ook.

Of je gaat terug naar een herstelpunt juist voor je onderstaande hebt uitgevoerd.

Ik kon bepaalde servers niet meer in omdat er maps waren die eraf moesten, ik kreeg die niet verwijderd dus heb ik het spel er helemaal af gedaan en wilde ik het weer opnieuw instaleren, dat lukt nu dus niet meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

blank.gif [TABLE=width: 100%]

[TR=bgcolor: #E0E0E0]

[TD] Trick for Error -1603

by tiar on Tuesday July 26th 2011, 9:06

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] If the installer gives error -1603 during installation of UO, the game can be installed this way:

1) Copy first disc to your /home-folder.

2) Merge second discs /Setup-folder with the first disc's /Setup-folder you have copied.

3) Run installer from the folder from your /home-folder.

4) Now the installation should finish properly and it won't even prompt for a disc change.

Note: You may need to remove /uo-folder from the game folder before trying installation again. [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Dit heb ik hier gevonden.

Het komt er op neer dat je de installatieschijven kopieert naar een map op de harde schijf en dat je de installatie van daaruit opstart.

Wel eerst alle bestaande mappen van het game verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.