Ga naar inhoud

Groen mapje microsoft security


bernard

Aanbevolen berichten

@ bernard,

Verder vroeg hij mij of het alleen voorkwam als ik Malwarebytes of C cleaner gebruikt had .

Als er wordt beweerd dat MBAM een oorzaak zou zijn dan open MBAM en ga naar het tabblad Negeerlijst.

Klik vervolgens op Toevoegen en voeg Windows Defender toe.

post-41531-1417705722,9358_thumb.jpg

Sluit vervolgens MBAM en herstart de computer.

Stel vervolgens in dat MBAM wekelijks automatich de computer scant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Bernard,

OK . . . we kunnen dus MBAM uitsluiten als een mogelijke oorzaak.

Start nu CCleaner op en klik vervolgens op Cleaner en klik vervolgens op het tabblad Applicaties.

Scroll nu naar beneden naar Toepassingen en kijk of er een vinkje staat bij Windows Defender.

post-41531-1417705723,5922_thumb.jpg

Zo ja . . . verwijder het vinkje, sluit CCleaner af en herstart de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de instellingen van mijn laptop en die van mijn vrouw vergeleken ( ik heb ze even naast elkaar staan )

En dan zitten er toch verschillen in .

Bij die van mijn vrouw mis ik in de linker kolom : geplande scan

En zij heeft in het rijtje : Administrator staan .

Verder heb ik bij Maps aangevinkt staan dat ik niet wil deelnemen aan MAPS, en bij mijn vrouw staat Basislidmaatschap aangevinkt

Komt dat omdat zij windows 8 heeft ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bernard,

Ik heb de instellingen van mijn laptop en die van mijn vrouw vergeleken ( ik heb ze even naast elkaar staan )

En dan zitten er toch verschillen in .

Verder heb ik bij Maps aangevinkt staan dat ik niet wil deelnemen aan MAPS, en bij mijn vrouw staat Basislidmaatschap aangevinkt

Komt dat omdat zij windows 8 heeft ?

U kunt zelf testen door de instellingen te wijzigen, hoe dat zou moeten kijk dan bij de link in het Bericht #7.

post-41531-1417705724,6413_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de link op #7 vertaald naar het Nederlands .

En het blijkt , dat het op de laptop van mijn vrouw toch iets anders in elkaar zit

Waarom dit zo is weet ik ook niet , maar wat ik kon doen is wat wel het zelfde was , net zo neer te zetten .

Maar nog steeds geen groen mapje .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bernard,

Of moet ik misschien een andere beveiliger er op zetten ? ( avast of avg of.....)

Een beveiliging op de computer is voldoende, als u kiest voor Windows Defender is het niet nodig om avast of avg te installeren.

Indien u avast of avg of een andere antivirus installeer op de computer dan wordt Windows Defender automatisch uitgeschakeld.

De keuze is aan u.

Realtime bescherming van Windows Defender aanzetten.

post-41531-1417705725,1336_thumb.jpg

aangepast door iEscape
update
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.