Ga naar inhoud

Groen mapje microsoft security


bernard

Aanbevolen berichten

Tja , ik denk dat ik deze discussie maar moet sluiten ,

En volgens mij is het het beste om gewoon even dagelijks op het ,, stenen muurtje ,, te klikken om te zien of de beveiliging werkt .

Zoveel moeite is dat nu ook weer niet , toch ?

Ik blijf er bij , dat als ik Ccleaner en/of Malware bytes gebruikt heb , dat ik dan moet scannen , niet direct maar een paar uur later of de volgende dag .

En om er nu nog weer een andere beveiliger op te zetten voel ik ook niet zo veel voor ,want ik vind deze gewoon erg goed .

Verder heb ik toch ook al een paar keer gelezen dat het groene mapje weg was , en dat deze ook niet meer terug zou komen ( link # 7 )

Mochten jullie het toch niet op willen geven , dan hoor ik het graag .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb het nu een aantal keren gehad , zowel op mijn laptop als die van mijn vrouw ,

En dan heb ik vaak opnieuw moeten scannen , vandaar mijn ,, wijsheid ,,

Ik laat het maar zo , en ik wil je nogmaals bedanken voor het ,, volhouden ,,

Ik zou zeggen tot een volgende keer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bernard,

Heb uw topic weer geopend xD

Hier vind ik nog een tip, met behulp van Windows Defender Status Manager, zie deze link (eerste bericht) is het wel mogelijk.

Wellicht de moeite waard om te proberen, of het werkt weet ik niet, ik kan niet testen.

post-41531-1417705728,4364_thumb.png

aangepast door iEscape
plaatje toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel bewondering voor jou hoor !

Maar ik loop tegen een probleem aan , en dat is ; dat ik met mijn paar jaar engels op de MULO , daar echt nirt uit kom .

Als je mij een stapsgewijze plan kunt voortoveren , zou het dan misschien toch lukken ?

Het is alleen , : heb je daar de moed en zin voor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bernard,

Wat u zou moeten doen is in principe Windows Defender Status Manager downloaden en na het installeren Windows Defender UIT- en vervolgens weer IN-schakelen.

Wat belangrijke dingen even in NL gezet:

Het probleem met Windows Defender is dat er geen pictogram aanwezig is in de taakbalk na de installatie, zodat de status van de bescherming onbekend is, en u bent niet in staat om individuele bestanden te selecteren en vervolgens te scannen via het contextmenu.

Echter, net als de StartMenu van Windows 8, er is een app genaamd "Windows Defender Status Manager" die deze functionaliteit toevoegt, evenals het toevoegen van de mogelijkheid om met de rechtermuisknop op een bestand of een map te klikken en vervolgens te scannen met Windows Defender.

Windows Defender Status Manager is gratis te downloaden van onderstaande deze link:

ITknowledge24 - An IT Hub for Ordinary Folks

Voer onderstande uit:

  1. Installeer Windows Defender Status Manager.
  2. Schakel Windows Defender UIT en vervolgens weer IN.

Nadat de status manager app is geïnstalleerd, moet u Windows Defender activeren door Windows Defender uit- en in te schakelen.

Dan krijgt de vlag een signaal van de status manager om te beginnen met het monitoren.

Vervolgens:

  1. Doe een zoekopdracht voor "Defender" in Metro of de Start Menu.
  2. Ga dan naar het tabblad Instellingen en verwijder het vinkje bij "Turn on real-time bescherming",
  3. Ga de wijziging opslaan,
  4. Plaatst vervolgens nu het vinkje bij "Turn on real-time bescherming" terug en vervolgens de wijziging opslaan.

Bij het pictogram Status Manager is er nu een groene cirkel met een goed-teken-vinkje erin, dat betekent dat de pc is beschermd.

Nadeel:

Windows Defender Status Manager vertoont niet de gele "potentieel onbeschermde" status, indien u een update nodig heeft of een tijdje niet heeft gescand.

Als Windows Defender niet ingeschakeld kan worden, zorg ervoor dat het wordt gecontroleerd in Actie Center; u moet ook het Onderhoudscentrum berichten tijdelijk inschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste iEscape , ik was er al bang voor , maar dit durf ik niet te doen , zo technisch ben ik niet .

Wat ik wel kan? wil doen is het volgende :

Ik heb het er toch over gehad dat ik een kennis had die er naar mijn idee heel veel vanaf weet ,

Die wil ik wel eens vragen of zij als ze weer een keertje bij ons op bezoek zijn , om dit klusje voor mij te klaren .

Maar echt , ik durf het niet te doen , en dan ook nog de laptop van m,n vrouw .

Nogmaals , ik voel me eigenlijk een beetje schuldig , dat ik je dit ook nog weer heb laten doen .

Maar dat kan natuurlijk wel een poosje duren , en moet ik deze discussie dan open laten staan of sluiten ?

Hoe vind je dit plan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bernard,

Ik heb het er toch over gehad dat ik een kennis had die er naar mijn idee heel veel vanaf weet ,

Die wil ik wel eens vragen of zij als ze weer een keertje bij ons op bezoek zijn , om dit klusje voor mij te klaren .

Maar echt , ik durf het niet te doen , en dan ook nog de laptop van m,n vrouw.

Dat is prima xD

Nogmaals , ik voel me eigenlijk een beetje schuldig , dat ik je dit ook nog weer heb laten doen .

Maar dat kan natuurlijk wel een poosje duren , en moet ik deze discussie dan open laten staan of sluiten ?

Hoe vind je dit plan ?

Het is niet nodig om schuldig te voelen xD

U kunt dit topic open laten tot dat de klus is gedaan :idea: , en laat maar het resultaat weten.

Ik ben wel benieuwd naar, en denk ook dat het best nuttig is voor andere forumlezers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.